چالش جدی ساکت الهامی؛ فرشته نجات مازنی ها اخراج شد

ساکت الهامی و محمد عباس‌ زاده بار دیگر باهم دچار چالش شدند و مهاجم باتجربه نساجی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت.

چالش جدی ساکت الهامی؛ فرشته نجات مازنی ها اخراج شد

به گزارش منیبان، نساجی فصل را با حواشی مختلفی آغاز کرده و در کنار ناکامی در کسب پیروزی و به‌دست آوردن تنها یک امتیاز از 9 امتیاز ممکن، باید به اختلافات ساکت الهامی با برخی بازیکنان هم اشاره داشت. اولین کُنش نقل‌وانتقالاتی مازنی‌ها، جذب بابک مرادی بود که با وجود حضور این بازیکن باتجربه در تمرینات، او خیلی زود با ساکت الهامی دچار چالش شد و همین مسئله باعث شد تا شرایط این وینگر باتجربه در حالت نامعلوم باشد و گفته می‌شود که آینده کاری مرادی در تیم نساجی مشخص نیست.

بابک مرادی البته نخستین بازیکنی بود که با ساکت الهامی وارد چالش شد و بعد از حواشی به‌وجود آمده میان مرادی و الهامی، نوبت به آغاز اختلافات ساکت الهامی با محمد عباس‌زاده رسید. پیش از شروع فصل بود که طرفین با یکدیگر دچار چالش شدند و با وجود آشتی‌کنان به‌وجود آمده، بازهم اختلافاتی میان‌شان به‌وجود آمد اما با تلاش‌های به‌وجود آمده بین الهامی و عباس‌زاده صلح ایجاد شد. جالب آنکه با این وجود، خبری از حضور محمد عباس‌زاده در ترکیب اصلی نساجی نبود و او در قامت یار جانشین در ترکیب مازنی‌ها کارش را پیش برد.

خط قرمز ساکت روی نام فرشته نجات مازنی‌ها

عباس‌زاده در هفته دوم توانست فرشته نجات نساجی شود و گل تساوی تیمش را در واپسین لحظات جدال با آلومینیوم وارد دروازه تیم اراکی کرد تا تنها امتیاز نساجی در لیگ بیست‌وچهارم به لطف درخشش او به‌دست آمده باشد. با وجود درخشش محمد عباس‌زاده برابر آلومینیوم، او بازهم در ترکیب اصلی تیمش در جدال هفته سوم جایی نداشت و حالا در ایام تعطیلات فیفادی، تنش‌ها میان الهامی و عباس‌زاده اوج گرفته است. کاپیتان باتجربه نساجی اخیراً واکنشی تند به پیام اینستاگرامی سیامک نعمتی پیرامون حضور دوباره‌اش در زمین تمرینی پرسپولیس داشت و گفته می‌شود همین مسئله محل اختلاف جدید محمد عباس‌زاده با ساکت الهامی شده است.

سرنوشت مبهم عباس‌زاده در قائمشهر

ساکت الهامی با توجه به حواشی به‌وجود آمده، محمد عباس‌زاده را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده تا بعد از بابک مرادی، عباس‌زاده هم به جمع بازیکنان بلاتکلیف نساجی اضافه شود! جالب آنکه گفته می‌شود مدیران باشگاه نساجی به دنبال آن هستند تا بتوانند مجدداً شرایط حضور محمد عباس‌زاده در فهرست تیم‌شان را فراهم کنند اما گفته می‌شود با توجه به اختلافات موجود میان الهامی و عباس‌زاده، احتمال جدایی مهاجم باتجربه مازنی‌ها هم مطرح است و باید دید سرانجام کشمکش‌های این دو چهره باتجربه فوتبال ایران چه خواهد بود.

منبع: فوتبال 360


ت ت
کدخبر: 235162 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها