تمجید بیک زاده از اقدام شهریاری؛ پیشکسوت استقلال: مدیریت باشگاه این قدر حاشیه درست نکند

هاشم بیک زاده، پیشکسوت استقلال از رفتارهای مدیریت باشگاه آبی پوش تهران انتقاد کرد.

تمجید بیک زاده از اقدام شهریاری؛ پیشکسوت استقلال: مدیریت باشگاه این قدر حاشیه درست نکند

به گزارش منیبان؛ هاشم بیک‌زاده یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ باشگاه استقلال در خصوص توقف این تیم مقابل نساجی آن هم پیش از مصاف با پرسپولیس گفت:«همین ابتدا باید به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگویم که در بازی با نساجی تمام تلاش خود را کردند. بالاخره فوتبال همین است و همیشه نتایج باب میل رقم نمی‌خورد. البته که داوری هم در نتیجه آن بازی بی‌تاثیر نبود.»

بیک‌ زاده که نسبت به حواشی اخیر پیرامون استقلال حسابی ناراحت است، در این باره گفت: «متاسفانه در آستانه دربی شاهد بروز برخی حواشی هستیم و نمی‌دانم چرا برخی آدم‌ها باید در باشگاه استقلال حضور داشته باشند. این افراد اگر واقعا استقلالی هستند باید صبر می‌کردند و بعد از دربی و بازی السد حرف می‌زدند. واقعا نمی‌دانند که در آستانه این دو بازی هر حاشیه‌ای می‌تواند چالش بزرگی برای استقلال ایجاد کند؟ به نظرم تنها چیزی که برای این افراد مهم نیست، هواداران و مردم هستند. انگار دوست دارند همیشه تمرکز کادر فنی و بازیکنان را بر هم بزنند! با همه این‌ها امیدوارم نکونام و شاگردانش این مسائل را نادیده بگیرند و برای پیروزی در دو بازی حساس پیش رو تمرکز کنند و به‌خاطر دل هواداران نتایج خوبی بگیرند تا در سایه این نتایج حواشی نیز رفته رفته از بین برود.»

او به دفاع از عملکرد فنی استقلال در دو بازی اخیرش پرداخت و افزود: «تیم استقلال جلوی الغرافه خیلی بی‌نقص بازی کرد و سه امتیاز بازی را گرفت. عملکرد و کیفیت استقلال در آن بازی متفاوت‌تر از لیگ بود. بازی با نساجی را هم خوب کار کردیم و دیگر فوتبال است و هزار اتفاق. من مطمئنم که اوضاع استقلال با نفراتی که دارد خیلی خوب خواهد شد.»

بیک‌ زاده همچنین تاکید کرد: «این تیم فقط نیاز به حمایت دارد. مدیریت اگر از حرفم ناراحت نمی‌شود تقاضا می‌کنم این‌قدر حاشیه درست نکند و اجازه دهد روال طبیعی تیم پیش برود. انشاالله استقلال با چند برد متوالی می‌تواند از این شرایطی که برایش درست کرده‌اند خلاص شود.»

او با تمجید از حضور مدیریت و برخی پیشکسوتان استقلال در محل تمرین این تیم اظهار داشت:«امیدوارم این دیدار تاثیر مثبتی روی تیم بگذارد و این حمایت باعث تزریق روحیه به اعضای تیم شده باشد. این اتفاق خوبی است که باید بیشتر تکرار می‌شد. این اقدام تا حدودی باعث کاهش حواشی می‌شود و باید زودتر از این‌ها چنین دیدار و حمایتی رخ می‌داد. مطمئن باشید با این کار فضای همدلی در تیم بیشتر می‌شود.»

بیک‌زاده درباره غیبت روزبه چشمی مقابل پرسپولیس عنوان کرد:«روزبه بزرگتر و کاپیتان تیم است و حضورش خیلی می‌توانست به استقلال کمک کند مخصوصا که تجربه دربی دارد. متاسفانه روزبه را در اختیار نداریم ولی دیگر بازیکنان این شایستگی را دارند که جای خالی او را پر کنند.»

وی برخی شایعات پیرامون پرسپولیس را شیطنت‌ رسانه‌ای دانست و گفت:«اینکه گفته می‌شود شاید چند بازیکن پرسپولیس به دربی نرسند احتمالا شیطنت‌هایی باشد که با اهداف روانی انجام می‌شود. استقلالی‌ها باید کاملا به این مسائل بی‌تفاوت باشند و کار خودشان را پیش ببرند.»

دفاع چپ اسبق استقلال در واکنش به اینکه "کدام بازیکن این پست را برای دربی توصیه می‌کند؟" پاسخ داد: معمولا کادر فنی از زکی‌پور بیشتر استفاده کرده ولی هر وقت هم جلالی به بازی آمده تاثیرگذار بوده است. قطعا کادر فنی با توجه به نوع بازی پرسپولیس بازیکن این پست را انتخاب می‌کند. به نظرم هم جلالی و هم زکی‌پور بازیکنان خیلی خوبی هستند. با این حال نظر شخصی من این است که جلالی آمادگی و انگیزه بهتری برای این بازی دارد.

منبع: انتخاب

 


ت ت
کدخبر: 237821 تاریخ انتشار
منبع انتخاب
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها