خودروی لاکچری مدال آور المپیک؛ تصویر جنجالی مبینا نعمت زاده صدای همه را در آورد

عکسی از مبینا نعمت‌زاده دختر تکواندوکار ایرانی در کنار یک خودروی گران‌ قیمت مورد توجه کاربران قرار گرفته است و سر و صدای زیادی به پا کرد.

خودروی لاکچری مدال آور المپیک؛ تصویر جنجالی مبینا نعمت زاده صدای همه را در آورد

17

به گزارش منیبان؛ تصویری از مبینا نعمت زاده در ۲۴ ساعت اخیر توسط کاربران فضای مجازی دست به دست می شود و مورد توجه قرار گرفته است. در این تصویر مبینا نعمت زاده دارنده مدال برنز تکواندو در المپیک فرانسه به همراه دوستانش، کنار یک میباخ لاکچری دیده می شود که به نظر می آید این خودروی گران قیمت برای یک مراسم عروسی، تزئین شده است.به نظر می رسد هم اکنون قیمت این خودرو در خارج از ایران 200 هزار دلار است. 

و این در حالی است که رئیس دانشگاه تهران اعلام کرده بود دانشگاه تهران خانم مبینا نعمت‌زاده مدال‌آور المپیک ۲۰۲۴ پاریس را بدون کنکور پذیرش می‌کند. مبینا نعمت‌زاده زاده ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۴ تکواندوکار ایرانی است که در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ به مدال برنز دست یافت و دومین مدال‌آور زن ایران در تاریخ المپیک پس از کیمیا علیزاده لقب گرفت. به گزارش اقتصادنیوز، مبینا نعمت‌زاده پس از کسب مدال برنز المپیک پاریس از رئیس‌جمهوری درخواست کرد بدون آزمون ورودی بتواند وارد دانشگاه در رشته پزشکی شود، زیرا وی ادعا می‌کند به دلیل تمریناتش برای المپیک نتوانسته برای کنکور مطالعه کند

نعمت‌زاده پس از بازگشت از المپیک با حاضر شدن در برنامه‌ای تلویزیونی گفت که دلش می‌خواهد در رشته پزشکی تحصیل کند و هنوز نمی‌داند درخواستش مبنی بر پذیرش بدون کنکور در رشته پزشکی مورد قبول واقع شده است یا خیر. این درخواست نعمت‌زاده با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد و برخی این درخواست وی را ناعادلانه و زیاده‌خواهی قلمداد کردند و چنین اتفاقی را مصداق تبعیض و رانت دانستند.

 

منبع: اقتصادنیوز


ت ت
کدخبر: 237861 تاریخ انتشار
منبع اقتصادنیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها