تصمیم سرنوشت ساز AFC د ر 24 ساعت آینده؛ تغییر محل برگزاری مسابقه ایران - قطر

برگزاری دیدار حساس ایران و قطر تبدیل به دغدغه جدی هواداران فوتبال شده است.

 تصمیم سرنوشت ساز AFC  د ر 24 ساعت آینده؛ تغییر محل برگزاری مسابقه ایران - قطر

به گزارش منیبان؛ تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید روز سه‌شنبه هفته آینده در چهارمین دیدارش در دور نهایی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 از قطر میزبانی کند که به‌خاطر فراهم نبودن ورزشگاه آزادی و کیفیت نامناسب چمن در اصفهان، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا این بازی را در استادیوم امام رضا (ع) مشهد انجام بدهد ولی حالا این اتفاق هم شاید رخ ندهد.

تحولات منطقه در روزهای گذشته موجب شد فدراسیون فوتبال قطر درخواست برگزاری بازی با ایران در کشور ثالث را داشته باشد و این موضوع هم به کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

بحث تغییر محل برگزاری مسابقه تیم‌های ملی ایران و قطر امروز سه‌شنبه در کمیته مسابقات ای‌اف‌سی به طور جدی مطرح شده تا تصمیم‌گیری نهایی درباره آن انجام شود.

در حال حاضر سایت فیفا محل برگزاری مسابقه ایران و قطر را ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد اعلام کرده ولی ممکن است استادیوم این بازی تغییر کند.

6

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا فردا چهارشنبه جلسه نهایی درباره این اتفاق مهم را تشکیل می‌دهد و نظر نهایی برای محل میزبانی تیم ملی ایران از قطر در دور مقدماتی جام جهانی صادر می‌کند.

بحث میزبانی تیم ملی ایران از کشور قطر در ازبکستان یا جابه‌جایی مکان مسابقات دیدار رفت و برگشت ایران و قطر، دو پیشنهاد اولیه‌ای است که کمیته مسابقات ای‌اف‌سی بررسی می‌کند ولی گزینه دیگری هم وجود دارد.

این احتمال وجود دارد تا کمیته مسابقات ای‌اف‌سی حاضر به میزبانی ایران از قطر در ازبکستان یا تغییر میزبانی دو تیم در بازی‌های رفت و برگشت نشود و تاکید به برگزاری این دیدار در کشور ثالث (به انتخاب ایران) داشته باشد.

 

منبع: ورزش سه


ت ت
کدخبر: 240709 تاریخ انتشار
منبع ورزش سه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها