رفع مشکل بزرگ استقلال؛ تعطیلات فیفادی فرصتی خوب برای آبی های تهران است

مروری بر اتفاقات ماه‌های گذشته و عدم انجام تمرینات بدنسازی از سوی بازیکنان استقلال شرایط را به گونه‌ای برای این تیم رقم زد که آبی‌های تهرانی نتوانند با بدن‌های آماده خودشان را وارد لیگ برتر کنند.

رفع مشکل بزرگ استقلال؛ تعطیلات فیفادی فرصتی خوب برای آبی های تهران است

به گزارش منیبان؛ وقتی پای صحبت افراد نزدیک به تیم استقلال می‌نشینید متوجه می‌شوید که این تیم به لحاظ بدنی کار مشخص و درست و حسابی انجام نداده و بدن بازیکنان استقلال به ویژه در اواسط نیمه دوم دچار افت می‌شود.

مصدومیت‌های بازیکنان استقلال ظرف این مدت و البته عملکرد این تیم در نیمه‌های دوم و دریافت گل همه و همه مشخص می‌کند که استقلال اوضاع خوبی به لحاظ بدنسازی ندارد.

سهراب بختیاری زاده که خودش جزو بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال کشورمان است و با گلی که در جام جهانی زده نامش را در جمع بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران ثبت کرده همواره در دوران فوتبالش یکی از بهترین و قدرتمندترین بدن‌ها را داشته و از این نظر می‌داند که بدن قوی تا چه اندازه می‌تواند کمک شایانی به بازیکنان تیم باشد.

سهراب بختیاری زاده قطعاً با حضور چندین ساله در فضای فوتبال می‌تواند خیلی سریع و موقت تا پیش از رسیدن سرمربی جدید یک بدنساز کارکشته را جایگزین دستیار جواد نکونام کند. همان کسی که از جمع کادر فنی استقلال جدا شده و این بدنساز را در کنار خودش قرار بدهد تا بتواند هرچه سریعتر از فرصت‌های این چنینی مثل تعطیلی موقت لیگ برتر استفاده کرده و با برنامه‌های جدید و به روز بدنسازی جهان در ورزش فوتبال خیلی سریع شرایط جسمانی بازیکنان تیمش را بهبود ببخشد.

تیم استقلال که باید در تاریخ بیست و هفتم مهرماه در مصاف با ذوب آهن به میدان برود قطعاً می‌داند که با یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر به لحاظ بدنی بازی دارد و باید در شرایط سخت مقابل تیم ذوب آهن حداکثر امتیاز را بگیرد تا ضمن نزدیک شدن به صدر جدول جبران امتیازات از دست رفته‌اش را حمله بکند از این رو سهراب بختیارزاده باید هرچه سریعتر وضعیت بدنی بازیکنان تیمش را بهبود ببخشد.

گفتنی است؛ تیم استقلال مانند دیگر تیم‌های لیگ برتری در تعطیلات فیفا دی این روزها فرصت دارد تا ضمن انجام بازی‌های تدارکاتی برای آشنا شدن هرچه بیشتر سهراب بختیاری زاده با وضعیت بازیکنان و بالعکس تمرینات بدنسازی فشرده کوتاه مدتی را ظرف ۷ تا ۱۰ روز برگزار کند و سپس به لیگ برتر برگردد.

منبع: خبر ورزشی


ت ت
کدخبر: 240858 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها