بازگشت خیره کننده رومن رنیز؛ WWE: تا پایان سال حضوری مستمر خواهد داشت

پیشکسوت WWE: تنها یک حریف جذاب برای رومن رینز از ستاره های کشتی کج باقی مانده است.

بازگشت خیره کننده رومن رنیز؛ WWE: تا پایان سال حضوری مستمر خواهد داشت

به گزارش منیبان؛  رومن رینز به تازگی برگشته و به ظاهر در ادامه برنامه‌های WWE تا پایان سال حضوری مستمر خواهد داشت. در همین راستا، یکی‌ از پیشکسوتان دنیای کشتی کچ بر این باور است که گزینه‌های جدید زیادی برای برگزاری یک بازی جذاب برابر رومن رینز باقی نمانده است.

بیل اپتر با حضور در برنام WrestleVotes درباره موضوعات مختلفی، از جمله برنامه رومن رینز اظهارنظر کرد. به باور بیل، بازی احتمالی رومن رینز برابر جیکوب فاتو نمایشی خیره‌کننده خواهد شد. او جیکوب فاتوی 32 ساله را یکی از معدود گزینه‌های جذاب باقی مانده برای رومن رینز می‌داند.

 فکر می‌کنم بازی رومن رینز و جیکوب فاتو حقیقتاً خیره‌کننده باشد. هواداران دیوانه رومن رینز هستند. آنها دوست دارند ببینند که بلادلاین پوشالی به دست او نابود می‌شود. امیدوارم که شاید به زودی رویداد سروایورسریز، این اتفاق بیفتد. فکر می‌کنم آنها در قالب تیم‌‌های مختلف به مصاف هم بروند و شاید در رویداد رویال رامبل در ماه ژانویه نیز شاهد تقابل یک به یک آنها باشیم. جیکوب فاتو به طرز دیوانه‌واری خوب است. این یکی از معدود مسابقاتی است که از بابت آن هیجان زده هستم و نمی‌توانم برای دیدن‌ آن صبر کنم.

منبع: طرفداری


ت ت
کدخبر: 241089 تاریخ انتشار
منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها