بازی تمام نشدنی مارپله استقلال؛ این بار فاتح تریم وارد گود شد

مذاکره های تمام نشدنی استقلال با گزینه های مختلف این بار اسم فاتح تریم را به میدان بازی انتخاب سرمربی آورد.

بازی تمام نشدنی مارپله استقلال؛ این بار فاتح تریم وارد گود شد
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ بازی مار پله در استقلال به جای حساسی رسیده است؛ یک طرف موسیمانه را بالا می برد تا به قرارداد نزدیک کند و طرف دیگر با طرح نام های گنده تر از این مربی اهل آفریقای جنوبی، مثل ماتزاری، ماچین و فاتح تریم دنبال نیش زدن موسیمانه است.

جدیدترین مربی‌ که به استقلال لینک شده، یک مربی بسیار سرشناس یعنی فاتح تریم است آن هم در شرایطی که برخی رسانه‌ها مدعی توافق نهایی استقلال با پیتسو ماسیمونه شده‌اند ولی ظاهرا مدیران هلدینگ خلیج فارس و استقلال، با مربیان یا ایجنت‌های دیگری هم در حال مذاکره هستند. 

گزینه جدید استقلال مربی ۷۱ساله اهل ترکیه است که در کارنامه او هدایت تیم ملی ترکیه در چند مقطع مختلف و البته نشستن روی نیمکت میلان ایتالیا هم دیده می‌شود. تریم که در سال‌های گذشته و در بازار شایعات، به تیم‌های مختلف ایرانی لینک شده، قرار است روز جمعه و از طریق ایجنتش، در ترکیه میزبان نمایندگان باشگاه استقلال باشد. البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که تا آن روز تکلیف نیمکت استقلال مشخص نشده باشد.

شنیده شده فاتح تریم، درخواستی ۱.۵ میلیون دلاری از باشگاه استقلال داشته و این درحالیست که طبق ادعای برخی رسانه‌ها، استقلال نهایتا می‌تواند رقمی بین ۱ تا ۱ میلیون و دویست هزار دلار به مربیان مدنظرش پرداخت کند.

به نظر می‌رسد این بار هم مثل دفعات گذشته، خبری از حضور فاتح تریم در فوتبال ایران نباشد مگر اینکه اتفاق خیلی خیلی خاصی رخ دهد که نمی‌دهد.

 


ت ت
کدخبر: 242305 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها