تغییر موضع مدیران استقلال در انتخاب سرمربی؛ حضور پیتسو موسیمانه در باشگاه کنسل شد؟

یکی از مدیران باشگاه استقلال گفت گزینه مدیران برای نیمکت این تیم تغییر کرده است.

تغییر موضع مدیران استقلال در انتخاب سرمربی؛ حضور پیتسو موسیمانه در باشگاه کنسل شد؟
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ اوضاع نیمکت استقلال هر روز نه، هر دقیقه دستخوش یک اتفاق جدید می‌شود! گزینه‌های مختلفی تا عقد قرارداد پیش می‌آیند اما به هر دلیلی همه چیز ملغی می‌شود. در حالی که شنیده می‌شد پیتسو موسیمانه با آبی‌ها به توافق نهایی رسیده و فقط یک امضا تا عقد قرارداد باقی مانده، گویا توافق این سرمربی آفریقایی هم با استقلال به بن بست خورده است. یکی از مدیران باشگاه با تایید این موضوع به خبرورزشی گفت: «موسیمانه به استقلال نمی‌آید و باید دنبال گزینه دیگری باشیم. خواسته‌های این سرمربی با توانایی ما همخوانی نداشت و مدیریت مشغول مذاکره با گزینه‌های دیگر است.»

گویا موسیمانه که روی دستمزد یک میلیون دلاری + ۲۰۰ هزار دلار پاداش به توافق رسیده بود، برای ۴ دستیار مدنظرش هم مبلغ ۵۰۰ هزار دلار از استقلال طلب کرد و از آنجایی که ۱۰۰ هزار دلار هم باید به واسطه این انتقال پرداخته می‌شد، مدیران استقلال تصمیم گرفتند پایان مذاکره با سرمربی سابق الابها عربستان را اعلام کنند چرا که هیچ کدام از طرفین راضی به کوتاه آمدن از موضع خود نبود.

آنطور که خبرورزشی کسب اطلاع کرده، فرشید سمیعی نه برای عقد قرارداد با موسیمانه که جهت مذاکره با یک گزینه ترکیه‌ای راهی استانبول شده و باید دید این بار نام چه گزینه‌ای مطرح می‌شود؛ حکمت کارامان یا فاتح تریم یا شاید هم یک سرمربی ترکیه‌ای دیگر! هرچه هست، مدیران استقلال به شکل عجیبی مشغول تلف کردن وقت هستند و انگار برایشان اهمیتی ندارد این تیم چند روز دیگر در یک دیدار فوق حساس باید به مصاف النصر پرستاره برود.

 


ت ت
کدخبر: 242400 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها