دروازه بان السد کنار رفت؛ سردار آزمون معادلات برشم را به هم ریخت

بعد از نمایش ضعیف مشعل برشم مقابل تیم ملی ایران، فیلیکس سانچز، سرمربی السد به او بازی نداد‌‌.

دروازه بان السد کنار رفت؛ سردار آزمون معادلات برشم را به هم ریخت
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛  تیم فوتبال السد دو دروازه‌بان ملی پوش قطر یعنی مشعل برشم و سعد الشیب را در اسکواد خود دارد و بعد از درخشش مشعل در جام ملتهای آسیا که منجر به قهرمانی قطر شد، این دروازه‌بان که سن و سال کمتری نسبت به سعد الشیب دارد در السد نیز بازی‌های بیشتری به عنوان یار ثابت به میدان رفته است‌.

با این حال بازی تیم ملی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ همه معادلات را برهم ریخت‌. مشعل برشم ۲۶ ساله مقابل ستاره‌های ایران ۴ بار دروازه خود را باز شده دید و سردار آزمون و محمد محبی مقابل او دبل کردند.

برشم در بازگشت از تیم ملی قطر مقابل الشحانیه در لیگ ستارگان نیمکت نشین شد و جای خود را به سعد الشیب، گلر باتجربه و ۳۴ ساله تیم‌شان داد. این درحالی بود که مشعل برشم در آخرین بازی السد مقابل استقلال کلین شیت کرده بود.

شب گذشته سعد الشیب کهنه کار با بازوبند کاپیتانی در ترکیب السد قرار گرفت.

سعد الشیب در شب پیروزی چهارگله السدی‌ها دو بار دروازه خود را مقابل الشحانیه باز شده دید تا تضمینی برای حضور او مقابل پرسپولیس هم وجود نداشته باشد. این در حالی است که سعد الشیب ۴ سال پیش در حالی که حامد لک در چارچوب دروازه پرسپولیس بود، مقابل سزخپوشان قرار گرفت و در دقایق پایانی با ضربه عیسی آل کثیر دروازه خود را باز شده دید.

حال باید دید از میان سعد الشیب یا مشعل برشم کدام‌یک مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت‌. الشیب در این فصل دو بازی برای تیمش کرده و برشم در پنج بازی دیگر تیمش فیکس بوده است.

منبع: ورزش سه


ت ت
کدخبر: 242720 تاریخ انتشار
منبع ورزش سه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها