مشکل استقلال پیش روی موسیمانه؛ قرارداد سرمربی موسیمانه به ثبت می رسد؟

پیتسو موسیمانه جمعه شب به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد اما به نظر می رسد استقلالی ها برای ثبت قرارداد او با مشکل بزرگی مواجه است.

مشکل استقلال پیش روی موسیمانه؛ قرارداد سرمربی موسیمانه به ثبت می رسد؟
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛  پیتسو موسیمانه جمعه شب به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد اما به نظر می رسد استقلالی ها برای ثبت قرارداد او با مشکل بزرگی به نام سقف بودجه روبرو هستند.

زمانی که هنوز نکونام سرمربی استقلال بود و نام آرمین سهرابیان از لیست آبی ها خارج شد، مدیران باشگاه مدعی بودند این تیم ۶۰۰ هزار دلار از سقف بودجه کمتر است و می خواهند با این مبلغ مهاجم خارجی جذب کنند.

حتی اگر ادعای مدیران استقلال را درست فرض کنیم هم آبی ها برای ثبت قرارداد موسیمانه با مشکل روبرو هستند چراکه گفته می شود رقم قرارداد او و دستیارانش بیشتر از یک میلیون دلار است.

استقلالی ها که قرارداد ۳۲ میلیاردی نکونام را ۱۶ میلیارد در سازمان لیگ ثبت کرده اند، هنوز نتوانسته اند قرارداد او را ثبت کنند تا بتوانند بودجه شان را برای ثبت قرارداد موسیمانه پایین بیاورند.  

کمتر از یک ساعت بعد از شکست ۳ بر صفر استقلال برابر ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر مدیران باشگاه  از عقد قرارداد با موسیمانه خبر دادند اما به نظر ثبت قرارداد او در سازمان لیگ به سادگی انجام نخواهد شد.

منبع: خبر ورزشی


ت ت
کدخبر: 242839 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها