واکنش مورایس پس از تساوی با فولاد؛ نباید دو گل را می خوردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و در رابطه با تساوی مقابل فولاد صحبت کرد.

واکنش مورایس پس از تساوی با فولاد؛ نباید دو گل را می خوردیم
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و در رابطه با تساوی مقابل فولاد صحبت کرد.

ژوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی زیبایی بود، شدت خیلی خوبی داشت و همیشه در خوزستان بازی‌ها زیبا، با شدت بالا و رقابتی است.

وی افزود: هر ۲ بار جلو افتادیم و لیاقت نیمه اول بهتری را داشتیم، ۲ گل زدیم، ۲ گل خوردیم که به خاطر بازیکنان باتجربه‌ای که در خط دفاعی داشتیم، نباید می‌خوردیم.

مورایس تصریح کرد: در نیمه دوم به روند خود ادامه دادیم و موقعیت ساختیم. به نظرم ما بهترین موقعیت گلزنی یعنی ۲ موقعیت با دروازه خالی داشتیم.

وی ادامه داد: به هر حال، به بازیکنان تبریک می‌گویم. بازیکنان خیلی تلاش کردند که گل سوم را بزنند، داریم رو به جلو و در یک مسیر خوب پیشرفت می‌کنیم.

سرمربی سپاهان با بیان این‌که در مقابل حریف خیلی خوبی بازی داشتیم، بیان کرد: بازیکنان فولاد خوزستان انگیزه بردن داشتند و اگر بازی را می‌برند، به بالای جدول می‌رسیدند. الان هم با کسب امتیاز این بازی، ۲ امتیاز با ما فاصله دارند.

وی اضافه کرد: فولادی‌ها انگیزه بالایی داشتند، خوب دفاع می‌کردند و ضدحمله می‌زدند. در لیگ ایران بیشتر تیم‌ها دفاع و ضدحمله می‌زنند.

مورایس در پایان خاطرنشان کرد: در ضدحمله گل نخوردیم و در موقعیتی گل خوردیم که می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. ۲ گل خوب زدیم، ۲ گل خوردیم که به دلیل حضور ۳ مدافع باتجربه تیم، نباید این گل‌ها را دریافت می‌کردیم و این موضوع، غیر طبیعی بود.

منبع: خبر ورزشی

 


ت ت
کدخبر: 244283 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها