درخواست هیات مدیره استقلال؛ همان همیشگی!

هیات مدیره باشگاه استقلال باز هم خواستار برکناری احمد مددی شده است.

درخواست هیات مدیره استقلال؛ همان همیشگی!

به گزارش منیبان؛ در پی اختلافات پیش آمده میان فرهاد مجیدی و احمد مددی سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال و همچنین وسط آمدن و انتقادهای بازیکنان از وضعیت کنونی تیم، هیات مدیره باشگاه بار دیگر خواهان برکناری احمد مددی شده است.

اعضای هیات مدیره استقلال که حدود دو هفته پیش خواهان برکناری مددی بودند اما وزیر ورزش موافقت نکرد، استعفای خودرا تقدیم سلطانی فر کردند که با این استعفا نیز مخالفت شد.

از این رو در جلسه ای که با حضور علی نژاد و سلطانی فر برگزار شد مددی و هیات مدیره در سمت خود ابقا شدند که هیچ کاری برای حل مشکلات استقلال از پیش نبردند.

حالا اما با بالا گرفتن مشکلات استقلال و البته اختلافات پیش آمده، اعضای هیات مدیره بار دیگر خواهان برکناری مددی از سمت مدیرعامل شده اند. در این خصوص گفته می‌شود اعضای هیات مدیره نامه برکناری مددی را امضا هم ‌کرده اند اما وزیر ورزش و علی‌نژاد همچنان مخالف این مساله هستند.

در این شرایط گفته می‌شود مسعود سلطانی‌فر همین حالا هم موافق برکناری مددی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست و حتی شنیده می‌شود او قصد دارد همه اعضای هیات مدیره باشگاه را تغییر بدهد و مددی با هیات مدیره جدید به کارش ادامه بدهد.
در هر صورت باید تا برگزاری جلسه مجمع استقلال کرد.

 


ت ت
کدخبر: 26078 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها