آرزوی بزرگ سرمربی استقلال که برآورده شد

چند روز پس از شکست استقلال در شهرآورد برگشت لیگ بیستم، مراسم قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد وشاید تنها استقلالی که از صمیم قلب آرزوی برخورد با رقیب دیرینه را داشت، فرهاد مجیدی بود!

آرزوی بزرگ سرمربی استقلال که برآورده شد

به گزارش منیبان؛ محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای فصل گذشته استقلال از دوستان نزدیک فرهاد مجیدی به شمار می‌رود، پس از پیروزی آبی‌پوشان در داربی پایتخت و صعود به نیمه نهایی جام حذفی، صدای فرهاد مجیدی را پیش از قرعه‌کشی یک چهارم نهایی منتشر کرده است. مجیدی در این ویس در پاسخ به نوری‌فر که از او دقایقی پیش از قرعه‌کشی یک چهارم نهایی پرسیده، دوست داری با کدام تیم برخورد کنی، از پرسپولیس نام برده است. فرهاد در پاسخ به سوال نوری‌فر، این‌گونه جالب پاسخ می‌دهد: «خدایا اگر واقعا دوستم داری، کاری بکن تا در این قرعه‌کشی بخورم به پرسپولیس.»؛ آرزویی که دقایقی پس از آن با انجام قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تعبیر شد.

 در تمام 60 روز گذشته، فرهاد سودای بازی انتقامی را در سر داشت. او لیگ را به خاطر شکست در دربی از دست داده بود و می خواست این بار دست رقیبش را از رسیدن به قهرمانی جام حذفی کوتاه کند.کاری که در نهایت موفق به انجامش شد.

 


ت ت
کدخبر: 29432 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها