گلر استقلال به اصفهان برمی گردد

گلر استقلال در آستانه بازگشت به اصفهان است.

گلر استقلال به اصفهان برمی گردد

به گزارش منیبان؛ باشگاه سپاهان به دنبال جذب یک جانشین برای پیام نیازمند است و با توجه به این که دروازه بان های خوب زیادی در بازار نقل و انتقالات ایران وجود ندارند و تیم هایی مثل پرسپولیس دروازه بان های خود را از دست نمی دهند، باشگاه سپاهان گزینه های ایرانی زیادی برای جانشینی پیام نیازمند ندارد.

شنیده ها حاکی از آن است باشگاه سپاهان بعد از قطعی شدن جدایی پیام نیازمند، اقدامات موثری برای انتقال رشید مظاهری به این تیم انجام داده است و به احتمال زیاد رشید مظاهری به این تیم منتقل می شود. البته سپاهانی ها محمدرضا اخباری را هم زیر نظر دارند و با توجه به این که تراکتور برای فصل آینده حسین پورحمیدی را جذب کرده، احتمال جدایی محمدرضا اخباری از تراکتور وجود دارد اما در هر صورت رشید مظاهری اولویت اول سپاهانی ها برای جانشینی نیازمند است.

رشید مظاهری در آغاز لیگ برتر بیستم به استقلال پیوست و کنار سید حسین حسینی دروازه بانان استقلال در این فصل بودند که هم زمان محمود فکری و هم زمان فرهاد مجیدی، رشید مظاهری دروازه بان اصلی استقلال و انتخاب اول کادر فنی بود و در لیگ قهرمانان آسیا هم او درون دروازه آبی ها ایستاد اما طی هفته های اخیر که سیدحسین حسینی دوباره تبدیل به دروازه بان اصلی استقلال شده، شایعه هایی پیرامون جدایی مظاهری از استقلال و انتقال او به سپاهان به گوش می رسد. البته مظاهری گویا با باشگاه استقلال اختلاف حساب مالی هم دارد و نحوه پرداخت ها در استقلال به گونه ای بوده که باعث نارضایتی او شده است.

 


ت ت
کدخبر: 30871 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها