سکانس دوم از نبردهای انتقامی!

فرهاد مجیدی و جواد نکونام در فینال جام حذفی به یکدیگر رسیدند.

سکانس دوم از نبردهای انتقامی!

بعد از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل گل گهر در اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، در بازی دوم، فولاد هم 2 بر صفر ملوان را شکست داد تا فرهاد مجیدی با عبور از سد امیر قلعه نویی، به جوئاد نکونام رسیده باشد!

به گزارش طرفداری مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران با پیروزی استقلال و فولاد مقابل میهمان های خود به پایان رسید تا جام حذفی چهره فینالیست های خود را بشناسد.

امشب ابتدا استقلال در تهران با دو گل وریا غفوری از روی نقطه پنالتی در ازای تک گل امین پورعلی، از سد گل گهر گذشت و سپس در اهواز فولاد با دو گل وحید حیدریه و آیاندا پاتوسی ملوان را شکست داد تا استقلال و فولاد برگزار کننده فینال جام حذفی باشند.

روز یکشنبه هفته آینده، 17 مرداد، از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان فینال جام حذفی برگزار می شود تا دومین سهمیه مستقیم ایران در آسیا به یکی از دو تیم استقلال یا فولاد برسد.

برنده بازی استقلال و فولاد باید سوپرجام را مقابل پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر بیستم شد، برگزار کند.

رویارویی فرهاد مجیدی و جواد نکونام قطعا تماشایی خواهد بود.

به گزارش منیبان؛ در لیگ نوزدهم این دو مربی در اهواز با هم روبرو شدند که فرهاد مجیدی بعد از شکست مقابل نکونام و فولاد، از قضاوت سیدعلی داور بازی گلایه کرد و مدعی شد او بازی را برای حریف در آورده است. در لیگ بیستم هم دو مربی در آزادی به مصاف هم رفتند که این بار استقلال فولاد را شکست داد و نکونام به مجیدی متلک انداخت؛ باختیم، گریه هم نمی کنیم، تقصیر کسی هم نمی اندازیم و می رویم و خودمان را قوی می کنیم!

 حالا هر دو مربی در حالت قوی شده! در فینال جام حذفی به هم رسیده اند.

فرهاد مجیدی سال گذشته همراه استقلال در فینال جام حذفی به مصاف تراکتور و ساکت الهامی رفت و در مشهد دستش از جام کوتاه ماند. او این بار باز هم همراه استقلال به فینال رسیده تا مقابل نکونام و فولاد بخت خود را برای قهرمانی بیازماید.

 


ت ت
کدخبر: 31989 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها