بارسایی ها از خجالت ستاره تیم شان درآمدند!

هواداران بارسلونا بابت جدایی لیونل مسی به شدت عصبانی هستند.

بارسایی ها از خجالت ستاره تیم شان درآمدند!

به گزارش منیبان؛ بعد از اعلام اخباری مبنی بر جدایی قطعی لیونل مسی از باشگاه بارسلونا، هواداران این تیم برای پیگیری مستقیم اخباری راهی کمپ تمرینی این باشگاه شدند. در همان لحظات نیز آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بلوگرانا نیز قصد داشت با خودروی خود به داخل پارکینگ مرکز تمرینی باشگاه برود که توسط تعدادی از هواداران بارسلونا محاصره شد.

طرفداران عصبانی بارسلونا خطاب به گریزمان فریاد زده و مدعی شدند او بوده که باعث جدایی لیونل مسی از این تیم شده است. در واقع به نظر می رسد اگر بازیکنانی چون گریزمان و فیلیپ کوتینیو از این باشگاه جدا می شدند، شرایط برای ماندن لیونل مسی فراهم شده و مشکلات قانونی در این مسیر از طرف لالیگا برداشته می شد. اما پرداختی های سنگین باشگاه بارسلونا و دستمزدهای هنگفت باعث شد از نظر قانونی امکان ثبت قرارداد جدید وجود نداشته باشد و در نهایت لیونل مسی مجبور به جدایی از باشگاه محبوب خود شد.

دیروز نیز خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری خود تلویحا این اخبار را تایید کرده و مدعی شد برخی بازیکنان بارسلونا پیشنهاد کاهش دستمزد را پذیرفته و البته تعدادی نیز به صراحت با این پیشنهاد مخالفت کرده بودند. در نهایت اتفاقی که کمتر کسی تصورش را داشت رخ داد و لیونل مسی در شرایط که علاقمند به ماندن در بارسلونا و تمدید قرارداد با این باشگاه بود، در نهایت مجبور به جدایی از بلوگرانا بعد از دو دهه شد.

 


ت ت
کدخبر: 32243 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها