قوانین سختگیرانه فدراسیون برای مربیان

قوانین فدراسیون فوتبال درباره مربیان در حال به روز شدن است.

به گزارش منیبان؛ قوانین در خصوص بازیکن سخت گیرانه است و اصلا بازیکن در شرایطی که با تیمی قرارداد دارد نمی تواند اردوی تیم را ترک و به بهانه دریافت پیشنهاد بهتر راهی تیم جدید شود. اما در خصوص مربی قوانین سخت گیرانه نیست و مربی حتی می تواند با یک پیامک هم استعفا و جدایی خود را اعلام و راهی تیم جدید شود.

البته برای باشگاه این حق محفوظ است به کمیته وضعیت شکایت و خواستار دریافت غرامت شود. کما اینکه در ماه های اخیر علیه یکی دو مربی که دست به چنین رفتاری زدند احکامی صادر شده است.

قوانین انضباطی در این خصوص در حال بروز شدن است و از این پس مربی به راحتی قادر به جدایی از یک باشگاه و حضور در تیم جدید نخواهد بود. در غیر اینصورت حکم محرومیت برای مربی صادر می شود. جدایی باید در سایه تفاهم و توافق کامل مالی باشد. در فصل جدید اگر مربی ای تیمش را به بهانه دریافت پیشنهادات بهتر رها کند و راهی تیم جدید شود قطعا برای ادامه همکاری به مشکل خواهد خورد. رییس فدراسیون فوتبال در مصاحبه اش با برنامه فوتبال برتر به صراحت به این موضوع اشاره کرد و گفت:« به مربیانی هم که بخواهند چرخشی کار کنند اجازه کار نخواهیم داد. این مسائل شایسته فوتبال حرفه‌ای نیست. خیلی از رفتارهای گذشته برای برخی مربیان رویا می‌شود.»

 


ت ت
کدخبر: 32697 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها