نکو جانشین مربی استقلالی می شود؟

هنوز تکلیف سرمربی تیم آلومینیوم اراک مشخص نیست.

نکو جانشین مربی استقلالی می شود؟

به گزارش منیبان؛ تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی به استقبال فصل جدید لیگ برتر خواهد رفت که هنوز سرمربی خود را مشخص نکرده و هیئت مدیره این باشگاه همچنان بر سر انتخاب فرد مدنظرشان در حال بررسی گزینه‌ها هستند.

هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک برای انتخاب سرمربی جدید معیارهایی مانند سابقه ملی(حتی به‌عنوان بازیکن)، سابقه مربیگری در تیم‌های نیمه بالای جدول لیگ برتر در 5 سال اخیر، ترجیحا سابقه مربیگری در لیگ قهرمانان آسیا، نداشتن مشکلات اخلاقی یا مالی، سازگاری مالی و همچنین داشتن روحیه تعامل با اعضای تیم و باشگاه را در نظر دارد.

در حالی که گزینه‌های کمی برای سرمربیگری در آلومینیوم مد نظر هیئت مدیره این باشگاه قرار دارند، در جلسه امروز هیئت مدیره اراکی‌ها یک گزینه دیگر هم به این جمع اضافه شد.

جواد نکونام که فصل اخیر هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشت و قهرمانی در جام حذفی را نیز تجربه کرد، اکنون به جمع سایر گزینه‌های سرمربیگری آلومینیوم اراک اضافه شده و در صورت جمع‌بندی مدیران آلومینیوم با او مذاکره خواهد شد.

جلسات هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم شب گذشته برگزار و بی‌نتیجه مانده و امروز هم جلسه دیگری در حال انجام بوده که فعلا خروجی خاصی نداشته است.

 


ت ت
کدخبر: 33508 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها