واکنش یحیی به استعفای مدیر مورد علاقه اش چیست؟

یحیی گل محمدی هنوز موضع خود را در قبال استعفای سمیعی رسانه ای نکرده است.

واکنش یحیی به استعفای مدیر مورد علاقه اش چیست؟

به گزارش منیبان؛ خبر استعفای جعفر سمیعی که روز قبل از سوی وزیر ورزش رسانه ای شد، واکنش های متفاوتی را به همراه داشت. مجید صدری طی مصاحبه ای اعلام کرد استعفای مدیرعامل هنوز به هیات مدیره نرسیده و سیدجلال حسینی نیز در فضای مجازی با انتشار عکسی از سمیعی از مدیرعامل سرخ پوشان حمایت کرد. ابراهیم شکوری نیز دقایقی قبل مدعی شد اگر جعفر سمیعی از پرسپولیس برود، او هم در این تیم نمی ماند.

اما نکته جالب این است یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس تا این لحظه هیچ واکنشی به این موضوع نداشته است. گل محمدی که یکی از منتقدان جدی رسول پناه و یکی از دلایل اصلی جدایی او از پیکره مدیریتی باشگاه پرسپولیس بود، پس از حضور سمیعی قراردادش را با شرایط مالی جدید تمدید کرد و فصل قبل نیز درنهایت همراه با او قهرمان لیگ برتر شد.

کنار تعامل خوبی که سمیعی و گل محمدی داشتند، گل محمدی در طول فصل و در نشست های خبری در چند نوبت به خاطر پرداخت نشدن پول از مدیریت باشگاه انتقاد کرد و هر از گاهی شایعه اختلاف این دو به گوش می رسید. از این رو مشخص نیست موضع او در قبل استعفای سمیعی چیست. به هرحال نظر او می تواند نقش تعیین کننده ای در ادامه همکاری سمیعی با باشگاه پرسپولیس داشته باشد. گل محمدی همان طور که در جدایی رسول پناه تائیر زیادی داشت، با حمایت خود از سمیعی می تواند وزیر ورزش را برای ادامه همکاری با مدیرعامل فعلی ترغیب کند.

حال باید منتظر بود و دید این سکوت گل محمدی تا چه زمانی ادامه داشته و آیا او از سمیعی حمایت خواهد کرد یا نه؟

گفته می شود تصمیم وزارت ورزش برای تغییر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جدی است. جعفر سمیعی طی روزهای گذشته مدعی شده بود با استعفای کتبی خود دست وزیر را برای انتخاب مدیرعامل جدید باز می گذارد اما حمید سجادی شب گذشته در تازه ترین مصاحبه تلویزیونی خود حرفی زد که مشخص است انتظار می کشد سمیعی وعده خود مبنی بر نوشتن استعفای کتبی را علنی کند. سجادی در واکنش به شایعه استعفای سمیعی گفت: من هم فقط حرفش را شنیده ام و هنوز نامه ای به دستم نرسیده است.


ت ت
کدخبر: 36678 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها