بحران مدیریت در پرسپولیس قبل از دیدار با استقلال

شرایط پرسپولیس از نظر مدیریتی اوضاع خوبی ندارد.

بحران مدیریت در پرسپولیس قبل از دیدار با استقلال

به گزارش منیبان؛ در حالی که استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مهمترین خبر این باشگاه در طول 24 ساعت گذشته بوده حالا شنیده شده که مجید صدری رییس هیات مدیره این باشگاه یکی از گزینه ها در این مقطع برای جانشینی سمیعی است. البته که با توجه به وابستگی صدری به دولت قبل احتمال سرپرستی صدری چندان هم بالا نیست اما نام او مطرح شده است.

جعفر سمیعی در حالی تصمیمش برای استعفا از مدیرعاملی را به گوش وزیر جدید ورزش رسانده که بازیکنان و سرمربی پرسپولیس امیدوارند سجادی با استعفای سمیعی مخالفت کند و حتما در جریان هستید که دیروز از طریق صفحه اینستاگرامشان، از سمیعی حمایت کردند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که جعفر سمیعی به دلیل روحیات خاصش از رفتار برخی بازیکنان درباره دریافت مطالبات و مسائل مالی شاکی است و حتی سال گذشته هم با اصرار مسعود سلطانی‌فر  و پس از ماجراهای پرسپولیس و رسول پناه راضی شد تا پست مدیرعاملی را قبول کند. 

اما او حالا با روی کار آمدن دولت جدید بهانه خوبی پیدا کرده تا به بهانه باز گذاشتن دست وزارت ورزش از سمت خود کنار برود.

اگرچه شایعاتی پیرامون مذاکره با علی اکبر طاهری،مهدی محمدنبی و حبیب کاشانی برای جانشینی سمیعی مطرح شده است و حتی برخی شانس نبی را به خاطر رفاقت با سجادی وزیر جدید ورزش بیشتر می دانند.

گفتنی است جعفر سمیعی از روز گذشته و پس از اینکه همراه با هیات مدیره در جلسه ای با حضور حمید سجادی شرکت کردند دیگر به ساختمان باشگاه پرسپولیس نرفته تا نشان دهد همچنان بر تصمیم خود درباره کناره گیری از سمت مدیرعاملی مصمم است.

باید منتظر ماند و دید وزارت ورزش در آستانه بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا چه تصمیمی برای سمیعی خواهد گرفت و آیا سجادی با استعفای او موافقت خواهد کرد یا نه.

 

ت ت
کدخبر: 36852 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها