دردسرهای کارگزار جنجالی پرسپولیس!

در حالی که باشگاه پرسپولیس روزهای سختی را از نظر مالی و اقتصادی تجربه می کند، نمی تواند هیچ درآمدزایی داشته باشد چرا که کارگزار قبلی هنوز از اقاله قرارداد طفره رفته و به همین دلیل هر درآمدی به حساب آن ها واریز خواهد شد.

دردسرهای کارگزار جنجالی پرسپولیس!
به گزارش منیبان؛ جالب این که طی چند ماه اخیر کارگزار هروقت با پیگیری های باشگاه برای امضا اقاله مواجه شده، وعده فردا و پس فردا را داده اما عملا چنین اتفاقی رقم نخورده است. کارگزار همچنان تمایل به همکاری با باشگاه دارد اما با پرداخت 45 میلیارد تومان برای کل فصل که قطعا برای باشگاه عملی نیست.
از سوی دیگر بخش حقوقی وزارت ورزش که باید برند و لوگو و تبلیغات محیطی را قیمت گذاری کرده تا مراحل شروع مزایده برای انتخاب کارگزار جدید طی شود، هنوز این مراحل را انجام نداده تا پرسپولیس در شرایط مالی عجیب و غریبی دست و پا بزند.
یکی از دلایل استعفای سمیعی نیز همین اتفاقات بود. پرسپولیس در حال حاضر دو راه بیشتر ندارد؛ یا درآمدزایی کند و یا دولت به عنوان یک تیم دولتی به کمک باشگاه بیاید. درآمدزایی که عملا با اقاله نشدن قرارداد کارگزار امکان پذیر نیست بنابراین وزارت ورزش باید هرچه سریع تر شرایطی را برای برگزاری مزایده انجام داده یا حداقل با نامه نگاری های خود شرایطی را فراهم کند تا باشگاه موفق به دریافت وامی طولانی مدت از بانک های دولتی شود.
در غیر این صورت تردید نداشته باشید آینده خوبی را نمی توان برای این باشگاه متصور بود. باید منتظر بود و دید سجادی که بارها در مصاحبه هایش از هواداران پرسپولیس خواسته نگران شرایط نباشند قرار است با چه تدبیری این نگرانی ها را کاهش دهد.

 

ت ت
کدخبر: 38641 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها