قرمزها هم راه آبی‌ها را می‌روند؟/ پرسپولیس در بحرانی‌ترین شرایط ممکن!

پرسپولیس در آستانه بازی حساس مقابل الهلال عربستان در وضعیتی بحرانی و اسفناک قرار دارد.

قرمزها هم راه آبی‌ها را می‌روند؟/ پرسپولیس در بحرانی‌ترین شرایط ممکن!

به گزارش منیبان؛ در شرایطی که کمتر از سه هفته تا مسابقه مهم پرسپولیس با الهلال عربستان زمان باقی‌مانده، سرخ‌پوشان در بدترین شرایط مالی سال‌های اخیر خود قرار گرفته‌اند. تنها دریافتی شاگردان یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس پس از قطعی شدن پنجمین قهرمانی لیگ برتر در روز هشت مرداد تاکنون، فقط پول توجیبی زمان حضور آنها در تاجیکستان بوده و جدا از پرداخت نشدن ۲۰ درصد مطالبات و آپشن‌های مربوط به قرارداد فصل پیش، بازیکنان و مربیان این تیم حتی یک ریال بابت پیش قراردادهای فصل آینده خود را هم دریافت نکردند.

با وجود گذشت یک هفته از اتمام همکاری با کارگزار قبلی، مدیران پرسپولیس همچنان درگیر کارهای ابتدایی و روال اداری انجام مزایده برای انتخاب کارگزار هستند. از طرفی صدری بازهم به دنبال قرض مبلغی سنگین و حدود ۴۰ میلیاردی است تا بخشی از مشکلات فعلی مرتفع شود اما باید از سرپرست فعلی پرسپولیس پرسید آیا یک باشگاه حرفه‌ای و قهرمان پنج فصل اخیر لیگ برتر کشورمان به جای تعیین منابع درآمدی‌اش باید همچنان به دنبال قرض گرفتن باشد و اصولا راهکاری هم برای پرداخت این دیون وجود دارد؟

در این روزها هواداران پرسپولیس نگران اوضاع تیم‌خود هستند و در فضای مجازی صحبت از تجمع آنها مقابل وزارت ورزش است. کاری که هواداران استقلال هم در اعتراض به میدانی اسفناک باشگاه خود انجام دادند و البته به نتیجه هم رسیدند.

حالا باید‌ منتظر ماند و دید آیا پرسپولیسی ها هم راه و شیوه استقلالی‌ها را در پیش می‌گیرند یا نه.


ت ت
کدخبر: 40885 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها