چه کسی به وزیر ورزش مشاوره می‌دهد؟

طی هفته های آینده قرار است مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شوند.

چه کسی به وزیر ورزش مشاوره می‌دهد؟

به گزارش منیبان؛ حتما در جریان هستید که حمید سجادی پس از پایان برگزاری مجمع باشگاه استقلال، خبر از تشکیل جلسه با اعضای هیات مدیره پرسپولیس و سر و سامان دادن به وضعیت قرمزها داد و حالا شایعاتی منتشر شده درباره آنکه در انتخاب تیم مدیریتی پرسپولیس، یک چهره خاص به شکل ویژه به وزیر ورزش مشاوره خواهد داد.

این فرد که در دولتهای گذشته سابقه حضور در پستهای مدیریتی را داشته، پیش از این و با نام اختصاری در برخی از رسانه‌ها به عنوان فردی مطرح شده بود که نقش مهمی در اتفاقات مدیریتی باشگاه استقلال دارد و چندی پیش روزنامه فرهیختگان در گزارشی با تیتر آقای " ب " علیه استقلال، به نقش این مدیر جوان در باشگاه استقلال اشاره کرده بود.

حالا گفته می‌شود این فرد – که گویا نقش زیادی در انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش داشته و صحبتهای او با نمایندگان مجلس باعث دادن رای اعتماد اهالی بهارستان به سجادی شده – حالا و برای انتخاب تیم مدیریتی پرسپولیس هم به وزیر ورزش مشاوره می‌دهد و این احتمال وجود دارد که اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس، افراد نزدیک به او باشند!

با توجه به مسئولیت فعلی این فرد، اصلا بعید نیست که شاهد استفاده وزیر ورزش از مشاوره‌های او باشیم. البته که در حال حاضر دیگر چهره‌های نزدیک به او در باشگاه استقلال نیستند و حالا باید دید این فرد بانفوذ، ترکیب تیم مدیریتی جدید پرسپولیس را مشخص خواهد کرد یا نه.

منبع: فوتبالی

 


ت ت
کدخبر: 41280 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها