گلر پرسپولیس در لیست سیاه تیم ملی!

دوری دروازه بان پرسپولیس از تیم ملی همچنان ادامه دارد.

گلر پرسپولیس در لیست سیاه تیم ملی!

به گزارش منیبان؛ لیست تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی مقابل امارات و کره جنوبی اعلام شد و باز نام سه دروازه بان مورد نظر دراگان اسکوچیچ در تیم ملی همان اسامی قبل بود. بیرانوند، نیازمند و عابدزاده سه دروازه بان لژیونر که دو تای اولی در لیگ پرتغال توپ می‌زنند و امیر عابدزاده نیز در لیگ دسته دوم اسپانیا، اتفاقی که ثابت می کند دراگان اسکوچیچ نظر مثبتی روی لیگ برتر ایران آن هم برای انتخاب دروازه‌بان ندارد چرا که پرسپولیسی ها می گویند اگر غیر از این بود، حامد لک به عنوان دروازه بان منتخب فصل گذشته که تمام آمارها را از آن خود کرد باید حداقل در یک اردو به تیم ملی دعوت می شد تا باعث دلگرمی اش شود. البته گلر پرسپولیس یک بار از سوی اسکوچیچ به اردو فرا خوانده شد، آن هم بعد از مثبت شدن تست کرونای رشید مظاهری!

آخرین و تنها باری که حامد لک به تیم ملی دعوت شد به بازی دوستانه با سوریه برمی‌گشت که آن هم به خاطر بیماری ناگهانی رشید مظاهری بود. درواقع دراگان اسکوچیچ از سر ناچاری حامد لک را دعوت کرد که البته به این دروازه‌بان بازی هم نرسید. در ادامه اما باز هم در روی همان پاشنه چرخید و دراگان اسکوچیچ در تمامی اردوها و دیدارهای رسمی تیم ملی گلر اول پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نکرد.

نکته جالب اینجاست در تمام این مدت نه تنها کادرفنی و مربی گلرهای پرسپولیس هیچ واکنشی به این ماجرا نشان نداده و به سلیقه سرمربی کروات احترام گذاشتند بلکه به لک نیز تاکید کردند باید تلاشش را بیشتر کند و به هیچ وجه نباید در مورد سرمربی تیم ملی حرف بزند.

حالا باید دید دوران دور از تیم ملی حامد لک چه زمانی به پایان می رسد و اصلا اسکوچیچ اعتقادی به لک دارد یا نه.

 

 


ت ت
کدخبر: 41694 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها