سرپرست پرسپولیس دست به تهدید الهلال زد!

سرپرست پرسپولیس گفت: ورزشگاه را با کارشکنی پُر کنید؛ از هیچ چیز نمی ترسیم.

سرپرست پرسپولیس دست به تهدید الهلال زد!

به گزارش منیبان؛ افشین پیروانی درباره دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان گفت: رقابتی نابرابر با تیمی خوب داریم، اما ما هم پرسپولیس هستیم. به عشق هواداران و بزرگی پرسپولیس، به عربستان می‌رویم تا بازی خوبی انجام بدهیم. ما توانایی گرفتن این میزبانی را نداریم و دو سال است که در خانه خود بازی نکرده‌ایم. این موضوع می‌تواند آثار منفی داشته باشد و به نظرم باید از حق فوتبال کشورمان، بهتر دفاع می‌شد.

او بیان کرد: ان‌شاءالله که صد درصد ورزشگاه پُر باشد. ما تیمی پُرطرفدار هستیم و بیشترین هواداران را داریم. تجربه بازی مقابل آنها را داریم، اما بحثم این است که چرا ما نباید میزبان باشیم و تیم ملی نباید مقابل کره جنوبی هوادار داشته باشد. باید به این مسائل رسیدگی شود.

پیروانی گفت: فکر می‌کنم به هواداران ویزا ندهند و کارشکنی‌هایی رخ داده است. هواداران از راه دور، انرژی مثبت بفرستند و مطمئن باشند با تمام وجود می‌رویم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

او افزود: الهلال اینقدر بازیکن دارد که فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند و چه کسی روی نیمکت باشد. بعد از دیدار ما مقابل استقلال تاجیکستان، هیجاناتی ایجاد کردند و حتی گفتند سرمربی الهلال یک ماه مصدوم شد! مطمئن باشید حریف با تیم کامل بازی خواهد کرد.


ت ت
کدخبر: 43635 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها