درخواست غیرقانونی قایدی، مدیران استقلال زیربار نرفتند

پیشنهاد دو میلیون دلاری یک ایجنت به مهاجم استقلال به گوش مدیران باشگاه رسیده و آنها به هیچ عنوان راضی به قراردادن بند جدایی در قرارداد او نیستند

درخواست غیرقانونی قایدی، مدیران استقلال زیربار نرفتند

به گزارش منیبان، مهدی قائدی بازیکنی است که بعد از 2 سال حضور در استقلال و نیمکت نشینی در اکثر بازی های ابتدایی، از فصل گذشته شرایط فوق العاده ای پیدا کرده و به یکی از ستاره های این تیم تبدیل شده است.

حالا این بازیکن چند روزی است در تمرین استقلال شرکت نمی کند، ابتدا اینطور عنوان شد که قائدی قصد دارد مبلغ قراردادش را بالا ببرد که البته این موضوع با موافقت مدیران استقلال همراه شد اما ظاهرا اصل خواسته او گنجاندن بند جدایی در صورت دریافت پیشنهاد خارجی است که باشگاه به هیچ عنوان موافق آن نیست.

اگرچه این خبر چند روز پیش روی جلد یکی از روزنامه های ورزشی منتشر شد و مهدی قائدی آن را تکذیب کرد اما یکی از مدیران باشگاه استقلال می گوید این موضوع صحت دارد و باشگاه حاضر نیست با این خواسته موافقت کند. ظاهرا به گوش باشگاه استقلال رسیده یک ایجنت برای قائدی پیشنهاد 2 میلیون دلاری آورده و آنها نگران هستند اگر این بند به قرارداد قائدی اضافه شود، بدون اینکه ریالی دست باشگاه را بگیرد او تیم را ترک کند.

البته طبیعی است مدیران استقلال با درخواست قائدی مخالف باشند چرا که آنها از قبل برنامه ریزی کرده بودند از ترانسفر این بازیکن درآمد قابل توجهی داشته باشند، به همین دلیل هم به گفته یکی از مدیران استقلال حتی اگر این بازیکن تا آخر فصل در تمرین شرکت نکند هم آن ها حاضر نیستند چنین بندی را به قرارداد او اضافه کنند.


ت ت
کدخبر: 4504 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها