زمان اخراج سرمربی بارسا مشخص شد

سرمربی ناکام بارسلونا در صورت عدم صعود این تیم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اخراج می شود.

زمان اخراج سرمربی بارسا مشخص شد

به گزارش منیبان؛ پس از شکست در ال کلاسیکو برابر رئال مادرید، حالا ادامه‌ی حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا مورد سوال بوده و دوباره گمانه زنی ها در ارتباط با زمان اخراج این مربی و همچنین اسامی جانشینان احتمالی اش روی نیمکت آبی اناری ها در محافل ورزشی اسپانیا و کاتالان بالا گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رادیو کاتالونیا، این رسانه صبح امروز از شرط لازم برای مدیران بارسلونا جهت اخراج رونالد کومان پرده برداشت. طبق این گزارش، مدیریت باشگاه بارسلونا در صورت عدم صعود این تیم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اقدام به اخراج مربی هلندی از روی نیمکت کاتالان ها خواهد کرد.

آبی اناری ها در حال حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در گروه خود با کسب سه امتیاز از سه مسابقه، در رده سوم جدول مرحله گروهی قرار دارند و سه بازی دیگر نیز باقی مانده که باید در دور برگشت مقابل حریفان خود به میدان بروند.

در مسابقات لالیگای اسپانیا نیز بارسلونا تا پایان هفته دهم رقابت ها و بعد از انجام نُه بازی، با به دست آوردن چهارده امتیاز در رده نهم جدول رده بندی مسابقات لیگ اسپانیا قرار گرفته است.

احتمالا این خبر به مذاق هواداران باشگاه کاتالانی چندان خوش نخواهد آمد چرا که به دنبال نمایش های نامناسب و نتایج نسبتا بد این تیم در فصل جاری که اوج آن با شکست در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید بود، هواداران خشمگین آبی اناری ها چیزی جز خروج هر چه سریع تر مرد هلندی از روی نیمکت کاتالان ها را مد نظر نداشته‌اند.

 


ت ت
کدخبر: 45467 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها