اسکوچیچ نگران برکناری قبل از جام جهانی است!

پس از اتفاقاتی که بین اسکوچیچ و مهدی طارمی رخ داد و مشخص شد چند بازیکن سرشناس تیم ملی خیلی اسکوچیچ را قبول دارند، حالا او نگران آینده کاری خود در تیم ملی ایران است.

اسکوچیچ نگران برکناری قبل از جام جهانی است!

به گزارش منیبان، دراگان اسکوچیچ حتماً تاریخ فوتبال ایران را مطالعه کرده و خوب می‌داند که یک مربی بزرگ مثل ایویچ هم در تیم ملی ایران ماندگار نشد و به جای او جلال طالبی در جام جهانی روی نیمکت نشست! طبعاً اسکوچیچ اگر100برد هم با تیم ملی بیاورد، از ایویچ بزرگ‌تر نیست و به همین دلیل حق دارد که به خاطر یک استوری مهدی طارمی به هم بریزد و با سردار آزمون تماس بگیرد.

در واقع اسکوچیچ بیم از آن دارد که فدراسیون فوتبال ایران قبل از جام جهانی به همکاری خود با او پایان دهد چرا که قرارداد اسکوچیچ برخلاف شایعات مرحله به مرحله است و فدراسیون فوتبال ایران این امکان را دارد که پس از صعود تیم ملی به جام جهانی به همکاری با این مربی کروات پایان بدهد. اسکوچیچ البته جواب طارمی را نداد و سعی کرد ماجرا را با روش خودش مدیریت کند. او در ایران دوستان مطبوعاتی زیادی دارد و با کمک آنها می خواهد شرایط حضورش روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی قطر را فراهم کند اما مسلماً در این راه هیچ گارانتی و تضمینی وجود ندارد.


ت ت
کدخبر: 45766 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها