ناتوانی مدیران پرسپولیس در جذب کارگزار!

با وجود اینکه سه هفته از لیگ برتر گذشته باشگاه پرسپولیس هنوز اسپانسر ندارد.

ناتوانی مدیران پرسپولیس در جذب کارگزار!

به گزارش منیبان؛ چند ماهی بود که بحث اختلاف شدید بین باشگاه پرسپولیس و کارگزار خود آتیه داده پرداز،سرخط اخبار سرخپوشان بود.

مدیران پرسپولیس در دوره سمیعی که تنها قرض کردن از عالم و آدم را بلد بودند و درآمدزایی در برنامه‌هایشان جایی نداشت،از روز اول شروع به انتقاد و کوبیدن پی‌در‌پی کارگزار این باشگاه کردند تا قرارداد بین طرفین اقاله شود.

نکته‌ جالب این‌جاست که آتیه داده‌پرداز از چند ماه قبل به دلیل عدم درآمدزایی مناسب به فکر فسخ قرارداد با پرسپولیس بود(باید جریمه پرداخت می‌کرد)چرا که طبق شواهد تنها ۸۰ میلیارد درآمدزایی کرد اما ۱۲۰ میلیارد به پرسپولیس پرداخته بود.

در حالی‌که آتیه در حال سبک سنگین کردن فسخ با پرسپولیس بود،مدیریت جوان و کم تجربه پرسپولیس که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد قرض بالا آورده بود،با ارائه درخواست اقاله قرارداد،کارگزار را خوشحال و شگفت زده کرد.

جالب این است که آتیه در اردیبهشت ماه با اعلام موافقت اقاله قرارداد،دریافت ۸۰۰ میلیون طلب خود از پرسپولیس را طلب کرد تا فسخ را امضا کند اما آقایان ۴ ماه از پرداخت آن ناتوان بودند،ولی در همین مدت با فشار رسانه‌ای این‌گونه القا کردند که آتیه زیر بار فسخ نمی‌رود و الّا مزایده را به‌زودی برگزار خواهیم کرد.

حالا با گذشت چند روز از پرداخت یا توافق برای پرداخت طلب ۸۰۰ میلیونی و اقاله قطعی قرارداد،آقایان همچنان عاجز از برگزاری یک مزایده ساده هستند و هر روز در حال بهانه‌گیری مختلف...تا جایی‌که در آخرین حرکت صدری در تماس با عضو سابق هیات مدیره استقلال باز هم خواستار دریافت ۲۰ میلیارد تومان در قالب قرض شده است.

باشگاه پرسپولیس که در ۳ ماه اخیر هیچ درآمدزایی نداشته و آخرین پرداختی به بازیکنان را در اواخر اردیبهشت انجام داده،حالا با مدیریت جدید که بازهم از درآمدزایی عاجز است.


ت ت
کدخبر: 46890 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها