هواداران استقلال، میثاقی را با خاک یکسان کردند

برنامه شب گذشته فوتبال برتر عصبانیت هواداران استقلال را به دنبال داشت.

هواداران استقلال، میثاقی را با خاک یکسان کردند

به گزارش منیبان؛ در فضای مجازی هواداران استقلال به شدت علیه محمدحسین میثاقی موضع گرفته و گفتند سیگار کشیدن چند جوان و نوجوان نباید در یک برنامه زنده تلویزیونی سوژه شود.

 دوربین برنامه فوتبال برتر روی سه هوادار جوان استقلال زوم کرده و میثاقی هم روی سیگار کشیدن آنها دست گذاشت درحالی که خیلی ها اعتقاد دارند این مسائل چیز جدیدی نیست و متاسفانه در گذشته ها هم شاهد بودیم که حتی در ورزشگاه‌ها مواد مخدر مصرف می شود اما میثاقی می‌توانست حالا که بعد از حدود دو سال هواداران به استادیوم رفتند، نکات مثبت ماجرا هم ببیند.

 هواداران استقلال در بازی با نساجی فاصله اجتماعی را هم رعایت نکرده بودند و البته بسیاری از آنها برای حضور در ورزشگاه آزادی اذیت شدند.

با این حال پرداختن به سوژه سیگار کشیدن تعداد قلیلی از این هواداران باعث دلخوری شدید استقلالی ها شده و حتی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال هم در این رابطه بیانیه ای را صادر کرد.

این روزها مدیر رسانه ای استقلال نه تنها به جای فرهاد مجیدی به علیرضا فغانی در یک استوری پاسخ می دهد که حالا در واکنش به یک آیتم جنجالی که در برنامه فوتبال برتر پخش شد نیز با انتشار بیانیه ای واکنش نشان می دهد؛ مشخص نیست مدیرعامل و معاونان او چرا در این گونه مواقع سکوت می کنند؟ 


ت ت
کدخبر: 50305 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها