چرا میثاقی فقط سیگار کشیدن را دید؟

پخش تصاویری از سیگار کشیدن تعدادی از هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی از طریق برنامه فوتبال برتر با انتقاداتی مواجه شد.

چرا میثاقی فقط سیگار کشیدن را دید؟

به گزارش منیبان، فوتبالدوستان و هواداران استقلال پس از نزدیک به دو سال به ورزشگاه آزادی رفتند و تازه این حضور آنها با سختی فراوان همراه بود اما محمد حسین میثاقی تصاویری از سیگار کشیدن سه هوادار استقلال را پخش کرد که با موضع گیری باشگاه هم مواجه شد و انتقادات تند هواداران استقلال را هم در پی داشت.

 خیلی‌ها می‌گویند میثاقی نباید روی ماجرای سیگار کشیدن سه نفر که ربطی به فوتبال و استقلال ندارد زوم می کرد. استقلالی‌ها در بازی جمعه گذشته با زحمت فراوان راهی ورزشگاه شدند و پخش تصاویری از ورود آنها در همین برنامه فوتبال برتر ثابت می کرد که خیلی ها بدون ثبت نام اینترنتی و خرید بلیط هم وارد ورزشگاه شده اند. مشکلاتی که قرار است در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان کمتر شود و البته شرایطی فراهم شود که هواداران پرسپولیس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن‌ماسک بازی تیم محبوبشان را مقابل صنعت نفت تماشا کنند.

 بسیاری از استقلالی‌ها از محمدحسین میثاقی این سوال را دارند که آیا سوژه بهتری برای پرداختن نداشت و چرا از بین آن همه اتفاق مثبت در ورزشگاه آزادی فقط سیگار کشیدن سه هوادار استقلال را دید؟


ت ت
کدخبر: 50347 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها