گل گهر- استقلال/ هت تریک «نبردن» استقلال کامل شد

دیدار استقلال و گل گهر با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

گل گهر- استقلال/ هت تریک «نبردن» استقلال کامل شد

در یکی از دیدارهای حساس هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم شهید قاسم سلیمانی سیرجان مهمان گل گهر بود. آبی پوشان پس از 3 پیروزی متوالی در لیگ جدید، در دو بازی قبلی با نتیجه تساوی متوقف شده اند و همین لغزش سبب شد تا صدر جدول برای آنها از دست برود.

فرهاد مجیدی در تقابل دیگری با امیر قلعه نویی، به دنبال پنجمین پیروزی متوالی خود برابر مربی سابق خودش بود. فرهاد پیش از این در زمان حضور قلعه نویی در سپاهان و فصل قبل با گل گهر، در 4 بازی متوالی مچ ژنرال را خواباند و از انگیزه های زیادی برای پیروزی و رسیدن به صدر برخوردار بود. البته ساعتی پیش از این بازی به او اعلام شد که نمی تواند از خارجی هایش استفاده کند و این مسئله سبب از دست رفتن تمرکز آبی ها شد و فرهاد مجیدی مجبور به تغییر ترکیب تیمش شد.

در سمت مقابل نیز شاگردان قلعه نویی فصل را نسبتا خوب آغاز کردند و این شانس این را داشتند تا با پیروزی در این دیدار خانگی، به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کنند. قلعه نویی بیش از 3 سال است که برابر استقلال طعم پیروزی را نچشیده است.

برخلاف آنچه تصور می شد بازی کیفیت خوبی نداشت. در طول 90 دقیقه تنها یک موقعیت حساس برای استقلال به دست آمد که در دقیقه 61 فرصت عالی برای سلمانی در مصافی تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت ولی این توپ به کرنر تبدیل شد و کرنر ارسالی بی حاصل بود.

در ادامه هم تعویض های فرهاد مجیدی برای باز کردن گره کور این بازی کارساز نشد و استقلال نتوانست بعد از 2 هفته طعم برد را بچشد.

 

 


ت ت
کدخبر: 50517 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها