یحیی کنفرانس استقلال را پیچاند؟

فردا دربی حساس پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

یحیی کنفرانس استقلال را پیچاند؟

به گزارش منیبان؛ یحیی گل‌ محمدی، سرمربی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال حضور پیدا نکرد و دستیار خود، حمید مطهری را به کنفرانس مطبوعاتی فرستاد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

برخی از خبرنگاران و رسانه ها در واکنش به این اقدام عجیب سرمربی پرسپولیس و غیبت وی در مهمترین نشست خبری لیگ، از حضور در نشست خودداری کردند و در واقع نشست خبری حمید مطهری را تحریم کردند.

اما افشین پیروانی، مدیر باشگاه پرسپولیس در واکنش به اعتراضات و حواشی ایجاد شده، بیمارشدن یحیی را دلیل غیبت وی در نشست خبری اعلام کرد و اظهار داشت که سرمربی پرسپولیس از 48 ساعت قبل تحت درمان بوده و حتی تست کرونا داده است چرا که با توجه به علائم بیماری و آنفولانزای شدید ممکن است به کرونا مبتلا شده باشد.

با این وجود، گل‌محمدی امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و از نزدیک نظاره‌گر کارهای تاکتیکی تیمش بود تا آخرین تمرین سرخپوشان پیش از مصاف با رقیب سنتی را از دست ندهد.

باتوجه به شرایط و وضعیت موجود، بعید به نظر می رسد مشکل یحیی خطرناک و یا حاد باشد و به احتمال زیاد سرمربی پرسپولیس روی نیمکت تیمش در جدال فردا مقابل استقلال حضور خواهد داشت.

دربی پایتخت فردا 13 آذرماه از ساعت 16:15 بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 51802 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها