پیام مهم وزارت ورزش به هیات مدیره استقلال در مورد انتخاب سرمربی

وزارت ورزش دیروز پیامی به هیات مدیره باشگاه استقلال داده که نشان می دهد همه اختیارات انتخاب سرمربی را به مدیران باشگاه داده ولی در قبال آن خواستار پذیرش مسوولیت شده است.

پیام مهم وزارت ورزش به هیات مدیره استقلال در مورد انتخاب سرمربی

به گزارش منیبان، وزارت ورزش که متولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، در پی اختلاف اعضای هیات مدیره بر سر انتخاب سرمربی و کسب تکلیف از مسوولان این وزارتخانه، تاکید کرده است که در انتخاب سرمربی، هیچ دخالتی نمی کند و این مدیران باشگاه هستند که باید در این مورد تصمیم گیری کنند.

وزارت ورزش در این پیام تاکید کرده که نفیا یا اثباتا هیچ نظری در مورد سه گزینه سرمربیگری ( مجیدی، قلعه نوعی و نکونام) ندارد و هرچه هیات مدیره تصمیم بگیرد وزارت ورزش حمایت می کند.

مسوولان وزارت ورزش از اعضای هیات مدیره تاکید شده: همانطور که در انتخاب محمود فکری آزادی عمل داشتند، در انتخاب سرمربی جدید هم کاملا مختار هستند ولی برخلاف دوران مربیگری فکری، باید اینبار مسوولیت انتخاب سرمربی را کاملا بپذیرند و برای موفقیت او هر آنچه لازم است انجام دهند ضمن اینکه پاسخگوی هواداران باشگاه هم باشند.

لازم به ذکر است در جلسه بامداد امروز هیات مدیره، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و قرار است امروز با او قرارداد بسته شود.


ت ت
کدخبر: 5365 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها