حرف‌های مهم نعمتی درباره اتهامات به پرسپولیس!

بازیکن پرسپولیس گفت: از حمایت پنجره بسته، جدایی مربی و بازیکن و مشکلات مالی و داوری است.

حرف‌های مهم نعمتی درباره اتهامات به پرسپولیس!

به گزارش منیبان؛ سیامک نعمتی گفت: سیامک آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند تا کم کاری و ضعف‌های خودشان را پنهان کنند. پرسپولیس دو بار به فینال آسیا رسیده است. بدون هیچ بازو و حمایتی. 5 عنوان قهرمانی که با برتری برابر رقبا و بهترین آمار به دست آمده است. 

بازیکن پرسپولیس گفت: از حیث ثبات هم در همین 5 سال 3 مربی و 10 مدیرعامل را تجربه کردیم و بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند. بازیکنانی که اکنون حتی اروپا به آنها افتخار می‌کند و حضورشان می‌توانست افتخار بزرگتری را نزدیک به ما کند. در هیچ موضوعی ما پوئن خاصی را تجربه نکردیم. پنجره ما بارها بسته شد.  تمامی اعضای کادرفنی ما از بهترین‌ها هستند. اما توجه کنید که آقای برانکو هر ساله موفق بودند اما به دلیل مشکلات مالی مجبور به جدایی شدند. آقای گابریل کالدرون هم به عنوان صدرنشینی رسیدند و به دلیل همین مشکلات از تیم رفتند. 

نعمتی افزود: تیم به قهرمانی می‌رسد و مشکلات مالی دارد و از مربی تا بازیکن و مدیر از تیم می‌روند. کجای دنیا به این موضوع می‌گویند حمایت؟ ما یک مسیر مشخص داریم که برای آن تلاش می‌کنیم. خیلی جاها بوده که علیرغم تلاشی که داشته‌ایم به نتیجه نرسیدیم اما ناامید نشدیم و باز هم جنگیدیم. 

او ادامه داد: چطور پنجره بسته هر فصل باید سهم ما باشد؟ این چه حمایتی است که مشکلات باید برای ما باشد؟ حرف زدن درباره این موضوع هم خنده‌دار است و کسی که فوتبال سرش بشود اصلا وارد این ماجراها نمی‌شود تا خودش را بی‌سواد در این زمینه نشان دهد. سهم ما از حمایت پنجره بسته، جدایی مربی، بازیکن، مدیر، مشکلات مالی، اشتباهات داوری و ... بوده است.


ت ت
کدخبر: 55884 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها