سریال پنالتی‌های مشکوک برای تیم لیگ برتری!

مس رفسنجان بازهم با منشا و یک ضربه پنالتی موفق به گلزنی شد.

سریال پنالتی‌های مشکوک برای تیم لیگ برتری!

به گزارش منیبان، تیم فوتبال مس رفسنجان تا دقیقه 69 با نتیجه یک بر صفر از نساجی عقب بود اما در این دقیقه یک پنالتی به سود شاگردان محمد ربیعی بازی را به تساوی کشاند.

در این دقیقه از بازی مجید علیاری در محوطه جریمه سرنگون شد که داور بازی بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. این تصمیم داور اعتراض بازیکنان نساجی را به همراه داشت اما شدید بودن اعتراض ها به دلیل صحنه دقایقی پیش بازی بود. دقیقه 67 عقیل کعبی با خطا جلوی ورود کریم اسلامی به محوطه جریمه مس را گرفت و بازیکنان نساجی معتقد بودند داور باید کارت زرد دوم را به عقیل کعبی نشان می داد.

این چندمین هفته متوالی است که به سود مس رفسنجان پنالتی اعلام می شود و به لطف همین پنالتی ها، گادوین منشا تعداد گل های خود در لیگ برتر را به عدد 7 رسانده و به تنهایی در صدرجدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است.

این پایان کار نبود. داور در دقیقه 80 بازی یک پنالتی مشکوک و عجیب هم به نفع نساجی گرفت که این فرصت را حامد شیری به گل دوم نساجی تبدیل کرد. با همین پنالتی نساجی پیروزی شد و به هفت بازی بی شکستی مس رفسنجان پایان داد. تصمیمات داور اعتراض محمد ربیعی را در پی داشت و همین اعتراضات باعث شد ناصر جنگی سرمربی مس رفسنجان را با نشان دادن دو کارت زرد در دو زمان مختلف از بازی، اخراج کند.


ت ت
کدخبر: 56145 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها