هشداری که جدی گرفته نشد؛ مصاحبه ها کار دست استقلال و پرسپولیس داد؟​

مصاحبه های فدراسیون نشین ها برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز شد و این دو تیم به احتمال خیلی زیاد رنگ لیگ قهرمانان آسیا 2022 را نخواهند دید.

هشداری که جدی گرفته نشد؛ مصاحبه ها کار دست استقلال و پرسپولیس داد؟​

به گزارش منیبان، حدود یک ماه قبل در گزارشی هشدار داده یودیم احتمال دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به نحوه تایید مدارک دو باشگاه تهرانی به خاطر مصاحبه هایی که در این خصوص انجام شده، حساس شده باشد. گزارشی که حالا به حقیقت پیوسته و دو تیم استقلال و پرسپولیس به خاطر سخت گیری کمیته بدوی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا 2022 هستند.

کمیته بدوی ستاد صدور مجوز حرفه ای که در ایران تشکیل شده بود، استقلال و پرسپولیس را به دلیل نقص مدارک مستحق دریافت مجوز ندانست ولی برخی مسئولان سازمان لیگ مدعی شدند کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهد استقلال و پرسپولیس را از لیگ قهرمانان کنار بگذارد. سرانجام کمیته استیناف صدور مجوز با جریمه 1 میلیارد تومانی و به شکل مشروط در ظاهر به سرخابی ها مجوز داد اما همین فعل و انفعالات و ادعاهای عجیب و مصاحبه های عجیب تر باعث شد کمیته صدور مجوز حرفه ای در AFC نسبت به روند صدور مجوزها در ایران حساس شود.

اصل ماجرا این است که فدراسیون فوتبال به کمیته بدوی گفته بود در صدور مجوز حرفه ای دو تیم استقلال و پرسپولیس سخت بگیرد و اعضای کمیته بدوی هم سخت گیری کردند و خبر از رد مجوز استقلال و پرسپولیس دادند. از آن طرف فدراسیون به کمیته استیناف هم گفته بود تصمیم کمیته بدوی را وتو کرده و به دو تیم مهلت سه ماهه بدهد! همین تناقض و همان مصاحبه ها AFC را حساس کرد و باعث شد آنها دنبال راستی آزمایی بروند و 17 ایراد از مدارک پرسپولیس و 15 ایراد از مدارک استقلال پیدا کنند. حال با این دسته گل فدراسیون فوتبال ایران، استقلال و پرسپولیس باید از طریق تلویزیون، بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2022 را دنبال کنند.

 


ت ت
کدخبر: 56370 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها