رسوایی اخلاقی در اتوبوس تیم ملی/ فایل صوتی مدافع پرسپولیسی لو رفت

فایل صوتی زننده و غیراخلاقی از مدافع تیم ملی منتشر کرد که در این فایل این بازیکن در اردوی تیم ملی از یک خانم دعوت می کند شبانه به اتوبوس تبم ملی بیاید.

رسوایی اخلاقی در اتوبوس تیم ملی/ فایل صوتی مدافع پرسپولیسی لو رفت

به گزارش منیبان؛ ساعاتی پیش در فضای مجازی یک فایل صوتی منتشر شد که ادعا شده منسوب به محمدحسین کنعانی زادگان مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است.

در این فایل شنیده می شود که این بازیکن، در مکالمه با یک خانم از جملات بسیار زننده استفاده کرده و این خانم را شبانه به اتوبوس تیم ملی دعوت می‌کند.

انتشار این فایل واکنش های زیادی را به دنبال داشته آن هم در شرایطی که به گفته خود کنعانی زادگان او در قرنطینه بوده و اگر این فایل واقعا به کنعانی زادگان منسوب باشد جای تاسف دارد و قطعا فدراسیون فوتبال باید برخوردی جدی با این مدافع داشته باشد.

منیبان علیرغم در اختیار داشتن این فایل ها به دلیل حفظ شئون اخلاقی از انتشار آنها خودداری می کند ولی این توقع وجود دارد که نهادهای مربوطه بررسی کنند و در صورتی که این فایل ها صحت داشته باشند برخورد لازم با مدافعی که لباس تیم ملی را بر تن دارد و شب قبل از مسابقه تیم ملی به دنبال رفتارهای غیراخلاقی است، انجام دهد.


ت ت
کدخبر: 56802 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها