مجتبی جباری تیم فرهاد مجیدی را با خاک یکسان کرد

کاپیتان سابق استقلال از این تیم انتقاد کرد.

مجتبی جباری تیم فرهاد مجیدی را با خاک یکسان کرد

به گزارش منیبان؛ مجتبی جباری با انتقاد از نمایش تیم فرهاد مجیدی مقابل آلومینیوم گفت: استقلال باید جاه طلب باشد. آلومینیوم تیم خوبی است ولی استقلال کلی هزینه کرده و بازیکن گرفته است. هواداران سال هاست منتظر قهرمانی این تیم هستند. وقتی تیمی یک گل بمی زند می تونی استفاده بهتری از فضاهای حریف کند چون تیم حریف جلو می آید و می توان گل های بیشتری زد اما استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم فقط دفاع کرد.

جباری ادامه داد: استقلال خط دفاع خوبی دارد و می تواند روی اون تا حدی حساب کند ولی یکی از آیتم های گل نخوردن، حمله کردن است. حفظ توپ استقلال فقط در جهت وقت تلف کردن است و وقتی نگاهی به دروازه حریف ندارید تیم شما مستحق گل خوردن می شود.

او با انتقاد از نمایش استقلال گفت: این همه جار و جنجال و بازیکن خریدن برای ارائه بازیِ زیباست. استقلال این پتانسیل را دارد ولی واقعا بازی با آلومینیوم خیلی بد بود. یک قسمت فوتبال این است که بخواهید تماشاگران را خوشحال کنید و در این صورت باید فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارید. تا حالا فکر می کنم لیگ برای استقلال بازی کرده وگرنه تیم صدرنشین باید خیلی بیشتر امتیاز جمع می کرد.

 

 

ت ت
کدخبر: 58805 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • ​پژو پارس در روزی که اغلب خودرو‌های داخلی بدون تغییر قیمت روانه بازار شده‌اند، ۲۰ میلیون گران شده است