نوراللهی برای پرسپولیس قید 50میلیارد پول را می زند؟

هر از چند گاهی شایعه بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس شنیده می شود اما واقعیت آن است که او چندی قبل قرارداد خود را با باشگاه الاهلی امارات تمدید کرد.

نوراللهی برای پرسپولیس قید 50میلیارد پول را می زند؟

به گزارش منیبان، احمد نوراللهی در الاهلی شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل دارد و از طرفی بسیاری از پرسپولیسی‌ها می گویند جای او در ترکیب این تیم خالی است و بهتر است احمد برگردد. اما نوراللهی و مهدی قایدی حدود ۳ هفته قبل قرارداد خود را با باشگاه الاهلی تمدید کردند و از همین امروز حدود ۱۸ ماه دیگر با این باشگاه قرارداد دارند. در واقع با توجه به مدت باقی مانده از قرار داد نوراللهی با الاهلی،او برای بازگشت به پرسپولیس باید قید حدود ۵۰ میلیارد تومان پول را بزند و در پرسپولیس نهایتا یک قرارداد ۱۰ میلیاردی ببندد. تازه این در حالی است که همه می‌دانند در فوتبال امارات، قطر و یا هر کشور دیگری بازیکنان خیلی راحت به پول خود می رسند درحالی که در ایران معمولاً کار به شکایت و شکایت کشی می کشد.

 با تمام این اوصاف باید گفت نوراللهی تا زمانی که در امارات او را بخواهند به ایران برنمی گردند و بازگشت این بازیکن به پرسپولیس هم منتفی است حتی گل‌محمدی اصرار به این بازگشت داشته باشد.

 


ت ت
کدخبر: 61565 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها