مربی استقلالی جانشین محرم نمی‌شود

سرمربی تیم آلومینیوم اراک تصمیمی برای جدایی از این باشگاه و پیوستن به تیم‌های اصفهانی را ندارد.

مربی استقلالی جانشین محرم نمی‌شود

به گزارش منیبان، رسول خطیبی که در نیم‌فصل اول لیگ برتر هدایت آلومینیوم اراک را برعهده داشت و عملکرد خوبی با این تیم در دومین سال حضورش در لیگ برتر ارائه کرده و جزو پنج تیم بالای جدول قرار گرفته بود، گفته می‌شد با پیشنهاداتی مواجه شده که ممکن است ایرالکو را ترک کند.

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر اینکه یک باشگاه اصفهانی تمایل دارد رسول خطیبی که سابقه بازی در اصفهان دارد را به‌عنوان سرمربی به خدمت بگیرد، شنیده می شد اما این اتفاق نمی‌افتد و سرمربی آلومینیوم به کارش در اراک ادامه می‌دهد.

خطیبی در زمستان سال گذشته با پیشنهاد تراکتور مواجه شد و سرمربیگری این تیم را برعهده گرفت که توانست همراه این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، اما حالا این سرمربی تصمیمی برای جدایی از جمع اراکی‌ها ندارد و می‌خواهد با بازیکنانی که رتبه پنجم جدول را با آنها در اختیار دارد، تا پایان فصل ادامه بدهد و در ادامه تمرینات‌شان شرکت کند.

سرمربی جوان آلومینیوم امیدوار است با ادامه فعالیت در جمع اراکی‌ها بتوانند نتایج خوبی بگیرند و این تیم که فصل گذشته لیگ برتر را با حضور در رده یازدهم جدول به پایان رساند، به جایگاه بهتری نسبت به سال قبل برسانند.

 

 

 

ت ت
کدخبر: 63636 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها