گلر جدایی طلب پرسپولیس از ترکیه پیشنهاد دارد

دروازه‌بان کروات سابق پرسپولیس مورد توجه یک تیم دسته یکی ترکیه قرار گرفته است.

گلر جدایی طلب پرسپولیس از ترکیه پیشنهاد دارد

به گزارش منیبان، بوژیدار رادوشویچ دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس که به تازگی از این باشگاه جدا شده با پیشنهادی از یک تیم دسته یکی کشور ترکیه مواجه شده و برای مذاکره و عقد قرارداد هم اکنون در ترکیه قرار دارد.

ظاهرا بنا بر این است که در صورت توافق بین طرفین، مبلغ قرارداد رادوشویچ که پایین تر از مبلغ قرارداد این دروازه‌بان با باشگاه پرسپولیس بوده از مطالباتی که از باشگاه پرسپولیس دارد کسر شود و این دروازه‌بان کروات برای دریافت باقیمانده مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس شکایت خواهد کرد.دروازه‌بان کروات سابق پرسپولیس مورد توجه یک تیم دسته یکی ترکیه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بوژیدار رادوشویچ دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس که به تازگی از این باشگاه جدا شده با پیشنهادی از یک تیم دسته یکی کشور ترکیه مواجه شده و برای مذاکره و عقد قرارداد هم اکنون در ترکیه قرار دارد.

ظاهرا بنا بر این است که در صورت توافق بین طرفین، مبلغ قرارداد رادوشویچ که پایین تر از مبلغ قرارداد این دروازه‌بان با باشگاه پرسپولیس بوده از مطالباتی که از باشگاه پرسپولیس دارد کسر شود و این دروازه‌بان کروات برای دریافت باقیمانده مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس شکایت خواهد کرد.

 


ت ت
کدخبر: 63878 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها