بازگشت یاغی بزرگ فوتبال به نیمکت قرمزها

مربی سابق فولاد به کادر فنی این تیم اضافه شد.

بازگشت یاغی بزرگ فوتبال به نیمکت قرمزها

به گزارش منیبان، مهدی هاشمی‌ نسب مربی فصل گذشته فولاد خوزستان که فصل گذشته و بعد از قهرمانی فولاد در جام حذفی از این تیم جدا شده بود، دوباره به این تیم برگشت.

هاشمی‌ نسب در چند سال گذشته یکی از مربیان ثابت در کادر فنی جواد نکونام بوده است و در تیم هایی که او حضور داشته مانند نساجی در کنار نکونام حضور داشته است.

بازگشت هاشمی‌ نسب به نیمکت فولاد در آستانه بازی مقابل پرسپولیس قطعا می‌تواند جذابیتهای دیدار فردا را افزایش دهد البته به شرطی که که باشگاه فولاد، کارهای اداری مربوط به حضور او روی نیمکت این تیم را تا قبل از بازی فردا انجام داده باشد.

هاشمی‌نسب در دیدار رفت فصل گذشته فولاد- پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، درگیری لفظی شدیدی با اعضای کادر فنی پرسپولیس داشت و این درگیری حتی به کنفرانس خبری بعد از بازی نیز کشیده شد.

درباره هاشمی‌نسب بد نیست به این نکته اشاره کنیم که چندی پیش شایعه شده بود که او به خاطر اختلاف با نکونام، در بازگشت این مربی به اهواز، جایی در کادر فنی فولاد ندارد. شایعه‌ای که فولادی‌ها آن را تکذیب کردند و گفتند او به دلایل شخصی امکان همکاری با نکونام را در این مقطع ندارد.

 


ت ت
کدخبر: 65185 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها