ژوزه مورینیو: جام ها مزه فوتبال هستند و من می خواهم خواسته لوی را بر آورده کنم

مورینیو هدف خود را در سال ۲۰۲۱، کسب قهرمانی برای تاتنهام قرار داده است.

ژوزه مورینیو: جام ها مزه فوتبال هستند و من می خواهم خواسته لوی را بر آورده کنم

به گزارش  منیبان، ژوزه مورینیو  پس از رساندن تاتنهام به فینال لیگ کاپ و مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، فقط و فقط به یک چیز فکر می کند: کسب عنوان قهرمانی برای اسپرز.

 به نقل از  اسکای ، بنابر گفته مورینیو در نشست خبری امروز، اسپرز برای بازی با دینامو زاگرب تغییراتی را به خود خواهد دید؛ البته این تغییرات مانع از به میدان فرستادن تیمی قدرتمند نخواهد بود. 

جیو (لو سلسو) آمادگی حضور در این مسابقه را ندارد ولی مشکل فعلی او هیچ ارتباطی به مشکل مهم قبلی اش که به طور کامل مداوا شد ندارد. آیا همان ترکیب بازی با کریستال پالاس را به میدان خواهم فرستاد؟ نه، چند تغییر اعمال خواهد شد ولی همه در تمرینات خوب ظاهر شده اند و می خواهند بازی کنند. برایم اهمیتی ندارد که چه کسی بازی خواهد کرد؛ مهم این است که تیم قدرتمندی روانه میدان خواهد شد. 

دنیل لوی بیستمین سال حضورش در تاتنهام را سپری می کند ولی در این مدت فقط یک قهرمانی لیگ کاپ را تجربه کرده است. مورینیو می خواهد به انتظار ۱۳ ساله ریاست باشگاه تاتنهام برای کسب جام پایان بدهد.

به نظرم این که فقط بر اساس جام ها عملکرد یک مدیر را قضاوت کنیم منصفانه نیست ولی جام ها، مزه فوتبال هستند و من دوست دارم برای عملی شدن این خواسته کمک کنم. من آدمی نیستم که در آمار تبحر داشته باشد ولی هزارمین بازی دوران حرفه ای من در این سال فرا می رسد و من در این مدت خوش شانس بودم که به افتخارات زیادی دست یافتم. برای لوی هم خوشایند خواهد بود که بتوانیم هزارمین بازی من به عنوان یک مربی را با جامی برای تاتنهام جشن بگیریم. تلاش مان را خواهیم کرد. 


ت ت
کدخبر: 6633 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها