مددی: از میزبانی عربستان تعجب کردیم

مدیرعامل استقلال گفت که فرهاد مجیدی نام سه بازیکن را برای حضور در این تیم به مدیران باشگاه داده است.

مددی: از میزبانی عربستان تعجب کردیم

به گزارش منیبان، احمد مددی مدیرعامل استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل پیکان در جام حذفی گفت: می دانید که هر بازی جام حذفی به منزله یک فینال است. امروز به بازیکنان گفتم که از همین گام اول کار را خیلی جدی بگیرند برای اینکه هر سه جام برای ما مهم است. مشاهده کردید که امروز بچه ها از جان و دل مایه گذاشتند. به بازیکنان و کادرفنی تبریک می گویم. مبارک هواداران باشد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص میزبانی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز این قضیه مشخص شد و برای ما هم جای تعجب داشت. ما از طریق فدراسیون پیگیر این موضوع خواهیم بود.
مددی درباره اینکه نمایندگان ایران نیز درخواست میزبانی از این مسابقات را داده بودند، گفت: لابی‌های خیلی عیان سعودی‌ها در این موضوع تاثیرگذار بوده است. قطری ‌ها اصلا نتوانستند میزبانی بگیرند و همین مسئله می ‌تواند گویای خیلی از مسائل باشد.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال توضیح داد: برای پرونده بودوروف پنجره‌مان بسته است و تلاش می ‌کنیم پنجره را باز کنیم.
وی درباره وضعیت بازگشت میلیچ گفت: وی روز شنبه صبح به ایران می ‌آید. مذاکراتی انجام شده و توافقات خوبی انجام دادیم و مطالبات میلیچ در ایران پرداخت خواهد شد.

ت ت
کدخبر: 6875 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها