نظر جالب نکونام درباره جنگ روسیه و اوکراین

سرمربی فولاد به درگیری روسیه و اوکراین واکنش نشان داد.

نظر جالب نکونام درباره جنگ روسیه و اوکراین

به گزارش منیبان؛ جواد نکونام با اشاره به رخدادهای اخیر و جنگ در اوکراین گفت: ما همگی مخالف جنگ هستیم، من نه سیاسی هستم و نه می خواهم وارد سیاست شوم. این اتفاق اکنون برای کشور اوکراین رخ داده و پیش از این نیز برای یمن، سوریه و فلسطین بوده است. فرقی ندارد این اتفاق در هرجای دنیا باشد، ما مخالف جنگ و خون ریزی هستیم. چون در تمام این شرایطی که به وجود می آید، فقط مردم، بچه ها و کسانی که جانشان را در این راه از دست می دهند، بیشترین صدمه را می بینند.

سرمربی فولاد خوزستان صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: خود من سه سال است که در خوزستان زندگی می کنم و هنوز آثار جنگ در این استان وجود دارد. هنوز آن زخمی که بر بدنه خوزستان مانده را می توانید احساس کنید. برای همه کشورها قطعا این اتفاق رخ خواهد داد و امیدوارم هیچ گاه جنگ نباشد و همیشه صلح و آرامش برپا باشد.

نکونام در پایان گفت: شما دیدید که فوتبال نیز از این مسئله ضرر کرد. دیدارهای پلی آف جام جهانی، فینال لیگ قهرمانان اروپا، بازی نکردن برخی کشورها و خیلی از اتفاقات دیگر که امیدوارم هیچ گاه جنگی نباشد و در همه جا، برای همه صلح و آرامش باشد بخصوص برای کودکان.

 


ت ت
کدخبر: 69114 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها