خاویر زانتی: فکر می کنم مسی در بارسلونا می ماند؛ آمدن رونالدو به یوونتوس برای کل ایتالیا خوب بود

خاویر زانتی اسیر حاشیه های انتخاب بین مارادونا و مسی نشد و گفت هر دو هم وطنش قهرمانان بزرگی هستند. وی همچنین گفت حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس به سود کل لیگ ایتالیا است.

خاویر زانتی: فکر می کنم مسی در بارسلونا می ماند؛ آمدن رونالدو به یوونتوس برای کل ایتالیا خوب بود

به گزارش منیبان، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در پایان فصل به پایان می رسد و طی ماه های اخیر همواره شایعات زیادی در مورد آینده فوق ستاره آرژانتینی مطرح بوده است. با این حال با برنده شدن خوان لاپورتا در انتخابات ریاست بارسلونا، ممکن است اوضاع طور دیگری پیش برود و مسی در این تیم بماند. خاویر زانتی در گفتگو با ONTime Sports در پاسخ به اینکه: "آیا اینتر به جذب مسی علاقه دارد؟" گفت:  نمی توانیم چنین چیزی بگوییم. او بازیکن بارسلونا است و تمام دوران فوتبالش را آنجا سپری کرده است. من فکر می کنم مسی در بارسلونا می ماند و کارش را ادامه می دهد. تمرکز ما روی تیمی است که در اختیار داریم. باید روی خودمان تمرکز کنیم. تمرکز ما روی بازی بعدی خودمان است.

آیا دیگو مارادونا بهتر از لیونل مسی بود؟

 من نمی توانم مقایسه کنم. آنها هر دو قهرمانان بزرگی هستند. آمدن نام های بزرگ به سری آ همیشه خوب است. وقتی کریستیانو رونالدو به یووه آمد، برای کل لیگ خوب بود. 

اینتر با کونته با 6 امتیاز فاصله نسبت به میلان صدرنشین است:

 آنتونیو کونته در حال انجام کاری بزرگ و پیشرفت دادن بازیکنان ما است. ما صدرنشین ایتالیا هستیم و کونته و بازیکنان شایسته تحسین هستند. 


ت ت
کدخبر: 6939 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها