بارسلونا اشتباه کرد که با ده لیخت قرارداد نبست

رونالد دی بوئر: کومان لایق ماندن در بارسلونا است؛ بارسلونا به مهاجمی نیاز دارد که بتواند 20 یا 30 گل بزند

رونالد دی بوئر از هواداران می خواهد که به رونالد کومان وقت بدهند تا تیمش را بسازد.

رونالد دی بوئر: کومان لایق ماندن در بارسلونا است؛ بارسلونا به مهاجمی نیاز دارد که بتواند 20 یا 30 گل بزند

به گزارش منیبان، رونالد دی بوئر، بازیکن هلندی سابق بارسلونا در مورد وضعیت کومان در بارسلونا صحبت کرد و به دفاع از هم وطن خود پرداخت. به گزارش طرفداری و به نقل از کوپه، دی بوئر در صاحبه با این خبرگزاری گفت:  کومان لایق این است که فصل بعد نیز در بارسلونا باشد. به خوبی به یاد دارم که چه اتفاقی برای فرانک رایکارد در فصلی که فصل سختی هم بود، افتاد. او یک بازی خارج از خانه را با اولتیماتوم انجام داد و با خوش شانسی آن بازی را برد. سپس او همه چیز را برد و فصل بعد، او با بارسلونا قهرمان لیگ و لیگ قهرمانان شد. گاهی باید آرام باشید و هیئت مدیره باید ببیند که آیا کومان مربی خوبی است یا خیر. باید به کومان زمان بدهید تا تیمش را بسازد و او کم کم دارد به جلو قدم بر می دارد.

 ابتدای پیوستنش به بارسلونا لحظات سختی برای کومان بود چون تیم هیچ جامی در فصل قبل نبرده بود، سوارز از تیم کنار گذاشته شد و تیم بدون رئیس ماند. من همیشه گفته ام که مردم باید در مورد کومان صبور باشند چون او مربی بسیار خوبی است. او کارهای بسیار خوبی در هلند و با همان تفکرات بارسلونا کرد. حال می توانید ببینید که بازیکنان او را درک می کنند، مسی و همچنین سایر بازیکنان خوشحال ترند. بارسلونا در یک مسیر صعودی قرار دارد.

 بارسلونا به مهاجمی نیاز دارد که بتواند 20 یا 30 گل بزند و در حال حاضر چنین بازیکنی ندارد. بارسا باشگاه بسیار بزرگی است و به یک گلزن نیاز دارد. مسی می تواند در پست مهاجم نوک بازی کند اما در نهایت او باید عقب بیاید و پاس گل بدهد و همه کاری بکند. او باید روی یک چیز تمرکز کند، نه این که مسئول همه چیز باشد. بارسلونا به یک دفاع وسط نیز نیاز دارد و به نظرم، بارسلونا اشتباه کرد که با ده لیخت قرارداد نبست اما بازیکن است که تصمیم نهایی را می گیرد.

 فرنکی دی یونگ در ابتدا در آژاکس در پست متفاوتی بازی می کرد و در نهایت مردم کیفیت او را دیدند. او مقابل پاری سن ژرمن به عنوان یک دفاع وسط، بازی فوق العاده ای انجام داد، او بازیکنی بسیار کامل است و داشتن او در تیم لذت بخش است.

 جوانان لاماسیا در تیم اصلی؟ در سال های اخیر، آن ها فرصت رسیدن به تیم اصلی را نداشتند اما الان دارند و من این را دوست دارم چون فلسفه بارسا و همین طور آژاکس همین است. من ناامید بودم اما اکنون این قضیه بهتر شده و این به لطف کومان است. او از بازی دادن به جوانان ترسی ندارد. اگر آن ها کیفیت داشته باشند، کومان به آن ها شانس بازی در تیم اصلی را می دهد. کومان به خاطر این که در هلند بوده است، این را می داند که وقتی بازیکنی جوان هستی و کیفیت داری، اعتماد باشگاه به تو اهمیت زیادی دارد. خیلی از بازیکنان از خارج از لاماسیا به تیم اضافه می شوند که فلسفه باشگاه را ندارند و وفق پیدا کردن با این فلسفه بسیار سخت است.

 سرجینیو دست سابقه خارق العاده ای دارد. من او را در تیم جوانان داشتم و او مهاجم بود. او پیشرفت زیادی کرده و قطعاً اشتباهاتی دارد اما بازیکنی برای آینده است و در مقابل پاری سن ژرمن، یکی از بهترین تیم های دنیا، دیدیم که او چقدر خوب بازی کرد. بازی اول مقابل پاری سن ژرمن، بازیخوانی برای او سخت بود و این بازی درس بسیار مهمی برای او بود. برای دست خوشحالم، او از اشتباه کردن نمی ترسد و این بسیار خوب است.


ت ت
کدخبر: 7028 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها