سه پرسپولیسی دل خوشی از یحیی ندارند!

طی روزهای گذشته شاهد واکنش‌های خاصی از سوی علی کریمی و علی پروین در مورد یحیی گل محمدی بودیم.

سه پرسپولیسی دل خوشی از یحیی ندارند!

به گزارش منیبان، در حالی که علی دایی معمولا  سکوت می کند و حرف خاصی در مورد یحیی گل محمدی نمی زند، علی کریمی و علی پروین هم نشان دادند که رابطه چندان خوبی با او ندارد و حداقل اینکه خیلی حمایتش نمی کنند.

چندی قبل که یحیی گل محمدی از شرایط پرسپولیس انتقاد کرده بود، علی کریمی در واکنشی جالب گفته بود چطور وقتی قراردادها تمدید می‌شد، حرف از بی پولی و کمبود امکانات نبود؟! کریمی در واقع با آن موضع‌گیری به رفتارهای یحیی انتقاد کرد و نشان داد که همه حرفهای او را قبول ندارد. دیروز هم علی پروین با بیان اینکه یحیی زیاد غر می زند، در همان راستای علی کریمی حرکت کرد تا مشخص شود که ستاره های سابق و سرشناس پرسپولیس که در عین حال محبوبیت بالایی هم دارند، خیلی با گل محمدی همراه نیستند.

 سرمربی پرسپولیس قبلا گفته بود من ۱۳ بازیکن را می خواستم که باشگاه فقط یکی از آنها را جذب کرد ولی دیروز در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت از ۲۰ بازیکنی که می‌خواستم حتی یک نفر را هم جذب نکردند که بلافاصله پس از این مصاحبه همه یاد جذب رامین رضاییان افتادند و این شایعه که یحیی خیلی دلش نمی خواست رامین برگردد اما به هر حال او را پذیرفت.

 

ت ت
کدخبر: 70357 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها