کمک مربیان استقلالی به فرهاد مجیدی برای قهرمانی!

نگاهی به عملکرد پرسپولیس در لیگ بیست و یکم نشان می‌دهد که این تیم در مقابل مربیان استقلالی بخش مهمی از امتیازات خود را از دست داده است.

کمک مربیان استقلالی به فرهاد مجیدی برای قهرمانی!

به گزارش منیبان، تا پایان هفته‌ی بیست و یکم، پرسپولیس توانسته 13 بار از میدان مسابقه برنده بیرون بیاید و 6 تساوی و 2 باخت در کارنامه سرخ‌پوشان در این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران به چشم می‌خورد؛ کسب 45 امتیاز از 63 امتیاز ممکن.

نگاهی به 18 امتیاز از دست رفته پرسپولیس نشان می‌دهد که آن‌ها این امتیازات را مقابل مربیان استقلالی از دست دادند تا در کورس رقابت قهرمانی، از حریف سنتی خود عقب بیفتند.

امیر قلعه‌نویی بیشترین امتیاز را این فصل از پرسپولیس گرفته، چرا که جدال رفت و برگشت گل‌گهر-پرسپولیس با تساوی خاتمه یافت تا 4 امتیاز این‌گونه از کفِ سرخ‌پوشان برود.

رسول خطیبی با آلومینیوم (دور رفت) و علیرضا منصوریان با صنعت نفت (دور برگشت) هر کدام یکبار در این فصل موفق به کسب پیروزی در مقابل پرسپولیس شده‌اند تا دو باخت پرسپولیس هم این‌گونه با از دست رفتن 6 امتیاز به ثبت برسد.

رضا عنایتی با هوادار، داوود سیدعباسی با شهرخودرو و فرهاد مجیدی با استقلال هم در بازی‌های دور رفت به تساوی با پرسپولیس رسیدند و هنوز بازی‌های برگشت انجام نشده تا مجموع شمار امتیازات از دست رفته‌ی پرسپولیس در این فصل در مقابل مربیان استقلالی به 16 برسد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی تنها 2 امتیاز را در مقابل سرمربی غیراستقلالی از دست دادند که در تقابل رفت مقابل مس رفسنجان در سرچشمه بود که مسی‌ها با هدایت محمد ربیعی موفق به کسب امتیاز در مقابل مدافع عنوان قهرمانی شدند.


ت ت
کدخبر: 70538 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها